‍ #تاکید_نصیرایی_به_شوراها ♦️ منتخبین در بین مردم بمانند و همه تفکرات

‍ #تاکید_نصیرایی_به_شوراها

♦️ منتخبین در بین مردم بمانند و همه تفکرات را برای منافع شهرستان به میدان بیاورند/ از نیروهای نخبه بومی استفاده کنید/ اختلاف نکنید و جهادی عمل کنید

حجت الاسلام مجید نصیرایی صبح یکشنبه پیش از عزیمت به تهران و در پایان سفر ۶ روزه به حوزه انتخابیه با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به منتخبین شهروندان در ششمین پارلمان شهری طبس گفت: برنامه داشته باشید و با جدیت پیگیر امور مردم و شهرستان باشید و از اختلاف بپرهیز کنید تا در بستری آرام به مسائل پرداخته شده و نتیجه حاصل شود.

وی با تاکید به وحدت در پیگیری مصوبات شورای شهر افزود: تا قبل از تصویب هر موضوع یا طرحی باهم گفتگو کنید و چانه بزنید اما پس از تصویب همدل و جدی حمایت کرده و پیگیر باشید تا نتیجه مصوبات شورا برای مردم و جامعه شیرین باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم به الگوی فکری شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: انقلابی عمل کنید و مکتب این سردار سرافراز را با عمل خود ترویج کنید و بدانید که براساس تفکر حاج قاسم شرط عاقبت بخیری در رابطه قلبی با ولایت است و تنها مدیریت جهادی و در وسط میدان و کنار مردم بودن مصداقی برای یک شورای موفق است که حتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست؛ پس با همین تفکر در جناح بندی های سیاسی وارد نشوید و در میان مردم، کسبه و بازار باشید و با حضور در محلات به مشکلات همشهریان رسیدگی کنید.

حجت الاسلام نصیرایی انتخابات را محل رقابت برشمرد و گفت: با پایان شمارش آراء و اعلام نتایج همه رقابت ها و دسته بندی‌های پیش آمده پایان می‌پذیرد و لازم است اگر می‌خواهید برای مردم کار کنید، رفاقت و همدلی را پیشه کنید و خود را نماینده همه طیف‌ها و جامعه بدانید و با تعیین اولویت‌ها به عرصه خدمت وارد شوید.

وکیل مردم در خانه ملت به انتخاب شهردار در ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس هم گریزی زد و تاکید کرد: شخصیتی فراجناحی و فعال و اهل کار با اولویت بر نیروهای بومی را بعنوان سکان‌دار مدیریت شهری انتخاب کنید و از شهردار منتخب، برنامه زمان‌بندی بخواهید تا امکان ارزیابی فصلی عملکرد وی ممکن باشد و هرجایی برنامه بر اساس اولویت های شهر و برنامه پیش نرفت؛ شورای شهر به عنوان ناظر بر عملکرد شهردار بتواند اوضاع را کنترل و هدایت کند.

وی به تعامل صد در صد با ارکان شهر و اخذ نظر نخبگان تاکید کرد و گفت: از فرصت حدود ۴٠ روز تا شروع رسمی شورای ششم، برای آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف و علل آنها استفاده کنید و به چرایی این مشکلات بپردازید و با انسجام کامل و استفاده از نخبگان و حضور در بین مردم و نیز ملاک قرار دادن نصایح رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان و تعریف معظم‌له از یکسال عملکرد مجلس یازدهم به دلیل حضور در بین مردم پند بگیرید.

عضو شورای عالی گردشگری کشور تصریح کرد: شهید سلیمانی به عنوان یک انقلابی واقعی و به عنوان یک مکتب با صفاتی از جمله ارتباط با ولی فقیه و عدم قرار گرفتن در دسته بندی های سیاسی را الگو قرار داده و از طبقه‌بندی اصولگرا یا اصلاح طلب؛ پایین محله و بالامحله و… دوری نمایید.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: بعد از انتخابات حتما به دیدن سایر کاندیداها بروید و از نظراتشان استفاده کنید؛ چون مردم هم از همدلی و وحدت عملی خادمان خود خوشحال می شوند و همین امر هم موجب گسترش فضای محبت، اتحاد و همدلی می‌شود و البته در کنار این مسائل، اعضای شورای شهر باید حرکت کنند و دائم پیگیر مطالبات مردم و نیازهای شهرستان باشند، چون بخش عظیم منابع در تهران توزیع می شود و لازم است که خواسته‌ها را در مرکز استان و نیز در پایتخت و از محورهای اصلی و مجاری قانونی پیگیری کنند.

نماینده مردم ۴ شهرستان خراسان جنوبی تاکید کرد: کار فراوان دآریم و البته کار خوب هم از گذشته بوده اما کار مانده بر زمین زیاد است و شاید نتوانیم روی همه وقت بگذاریم؛ پس لازم است روی چند موضوع مشخص و محور اصلی کار کنید و به برنامه‌ای مدون مقید باشیم.

اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس هم در این دیدار به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و گفتند: به حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همه امور را در استان خراسان جنوبی و تهران پیگیری خواهیم کرد و برای تحقق حق مردم فارغ از هر گرایش سیاسی، قومی و محله‌ای پافشاری کرده و از نیروهای بومی و طبسی های سراسر کشور مشورت گرفته و در حوزه های مختلف نقشه راه تهیه و در زمان‌های معین، گزارش دوره ای به مردم ارائه خواهیم کرد.

majidnasiraei.ir/ p=2234

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن