کشف ۴۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در”طبس” فرمانده انتظامی”طبس”

کشف ۴۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در”طبس”

فرمانده انتظامی”طبس” گفت: ماموران در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمود علی پور” اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، تعدادی لوازم سرمایشی، مواد خوراکی غیر مجاز و ابزارالات خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در این رابطه یک اتوبوس توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی پور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

#خدمت_بی_منت_پلیس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن