بسم‌الله الرحمن الرحیم مردم عزیز، گران‌مایه، ارجمند و مهربان شهرستان طبس سلام

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز، گران‌مایه، ارجمند و مهربان شهرستان طبس

سلام و درود بر شما!

بدین وسیله بر خود بایسته و واجب می‌دانم از مردم مهربان و مسئولیت‌پذیر طبس به پاس احساس مسئولیت و وظیفه در امر حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.
همین طور صمیمانه و مخلصانه به تک تک افرادی که برگزیده مردم شدند و با کسب آرای لازم به پارلمان شورای اسلامی شهر طبس راه یافتند تبریک می‌گویم و از خداوند باری برای این عزیزان، سربلندی در این مسئولیت خطیر را خواهانم.
از دید بنده همهٔ این افراد برگزیده، قطعاً شایسته و لایق هستند که از جانب مردمانی فرهیخته و دلسوز انتخاب شده‌اند.
امید است شورای اسلامی شهر طبس با انتخاب‌های شایسته و تصمیم‌گیری‌های بجا و بایسته، به بهترین نحو، پاسخ اعتماد مردم بزرگوار شهر طبس را بدهند؛ چرا که این شهر و این مردم شایستهٔ بهترین‌ها بوده و هستند.
در این لحظه هم اعلام می‌دارم که بنده از هر کمکی که موجبات پیشرفت شهرم و شادمانی و آسایش و آرامش همشهریانم را فراهم سازد، دریغ نخواهم ورزید و در صورت نیاز می‌کوشم یاور عزیزان منتخب در امر خدمت به مردم شهر طبس باشم.
گفتنی است تنها پیام‌ها و بیانیه‌هایی که از کانال و گروه رسمی بنده در تلگرام با مدیریت جناب آقای دکتر مرتاضی منتشر می‌شود، معتبر و مورد تأیید اینجانب است و سایر پیام‌ها و بیانیه‌هایی که از مواضع نامعتبر صادر می‌شود از جانب بنده مورد تأیید نیست.
پاینده و سربلند باشید!

دکتر زهرا علیزاده ثانی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن