‍ #حادثه #مفقودی دو نفر در ارتفاعات شمالی شهرستان فردوس

‍ #حادثه
#مفقودی دو نفر در ارتفاعات شمالی شهرستان فردوس

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس به نقل از جواد ظهیری مسئول امدادونجات شعبه ،حوالی ساعت ۱۱:۰۵ طی اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) به مسئول امداد شهرستان و سپس به کشیک امداد شهرستان مبنی بر مفقودی دو نفر در ارتفاعات شمالی شهرستان سریعا تیم پایگاه #سیار (موقت تابستانه) باهماهنگی مراجع ذیربط به منطقه اعزام می‌شوند.
️جواد ظهیری افزود:
با توجه به موقعیت منطقه (گستردگی و کوهستانی) درخواست تیم های کمکی از پایگاه باغستان و #دو تیم پشتیبان از شعبه اعلام می‌گردد.
وی همچنین عنوان نمود : پس از تیم بندی نیروهای امدادی و تقسیم بندی منطقه، پس از ساعت ها تلاش و ۲۸ کیلومتر پیماش کوه توسط تیم های امدادی در مناطق صعب‌العبور و گرمای طاقت فرسا یکی از مفقودین حوالی ساعت ۱۴ توسط نیروهای امدادی کشیک سیار و نیروهای بومی منطقه پیدا می‌شود و همچنان تلاش ها برای یافتن فرد دوم که پسر بچه ۱۴ ساله بود، ادامه می‌یابد ؛سرانجام فرد مفقودی حوالی ساعت ۱۸:۴۰ توسط تیم گشت موتوری در ارتفاعات رویت میشود و پس ارزیابی با حال عموم پایدار به مناطق پایین دست انتقال‌ می‌یابد و تحویل آمبولانس کشیک #سیار (موقت تابستانه) می‌گردد تا جهت بررسی و اطمینان از صحت سلامت وی به بیمارستان چمران فردوس انتقال می‌یابد.
❌پایان عملیات: ۱۹:۴۳

گفتنی است از همان ساعات اولیه اعلام حادثه:
رئیس شعبه در مرکز کشیک شهرستان پیگیر هماهنگی ها و مسئول امداد و نجات و مسئول لجستیک _ترابری در عملیات جستجو و نجات حضور داشتند.

️باتشکر از نیروی انتظامی و نیروهای مردمی و داوطلب خصوصا عزیزانی که با خودروهای دو دیفرانسیل ما را در این عملیات یاری نمودند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن