#سالروز_اقامه_اولین_نماز_جمعه_کشور #نقش_مساجد_در_تقویت_نماز_جمعه #خادمین_نماز_جمعه_طبس_میهمان_مردم_دهستان_منتظریه ✅حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد حسین صاف امام جمعه موقت

#سالروز_اقامه_اولین_نماز_جمعه_کشور
#نقش_مساجد_در_تقویت_نماز_جمعه
#خادمین_نماز_جمعه_طبس_میهمان_مردم_دهستان_منتظریه

✅حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد حسین صاف امام جمعه موقت طبس به همراه حجت الاسلام محمدیان مسئول دفتر امام جمعه به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور توسط آیت الله طالقانی (ره) و بمنظور دیدار مردمی در جمع با صفای همشهریان عزیز در دهستان منتظریه و روستای جوخواه در محل مسجد صاحب الزمان این روستا حضور یافتند.

در این‌ مراسم که همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت امام جمعه موقت طبس برگزار شد از حجت الاسلام جعفرنیا روحانی روستای جوخواه به نیابت تمام مردم ولایت مدار جوخواه که حضور مستمر در برنامه نماز عبادی سیاسی جمعه را دارند تجلیل به عمل آمد.

آقای حقانی مسئول ستاد نمازجمعه طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به منظور تجلیل از مردم ولایت مدار دهستان منتظریه به مرکزیت روستای جوخواه که هرهفته حضور پرشور در نماز جمعه طبس را با تمام بعد مسافت و مشکلات فراوان دارند قدردانی و سپاسگزاری می نماییم.

حجت الاسلام صاف امام جمعه موقت طبس:از نشانه های مومن میتوان به موارد ذیل اشاره نمود اول صاحب خانه نام و یاد خدا را به زبان داشته باشد. و دوم اینکه از نعمت های فراوان خدا غفلت نکند یعنی شاکر نداده ها و قدردان داشته هاست که دو نعمت سلامتی و امنیت از بزرگترین نعمت الهی است که در کنار تمام مشکلات دو ظرفیت بزرگ در زندگی است و سومین مورد حق الله را ادا کند یعنی انجام عبادت خدا. و نکته پایانی تمام امورش را بر رضایت الهی قرار دهد نه رضایت خلق خدا.

آقای حقانی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان طبس، خانم توکلی بخشدار مرکزی آقای نجف زاده مدیر روابط عمومی ستاد نمازجمعه و آقای مسلم حسن‌زاده و آقای مجید محسنان اعضای کمیته روابط عمومی ستاد و اعضای شورای اسلامی روستا و منتخبین دوره ششم در این برنامه حضور داشتند

#مجید_محسنان

✍روابط عمومی و کمیته فضای مجازی ستاد نماز جمعه شهرستان طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن