‍ سرپرست شهرداری عشق آباد توسط شورای ششم مشخص شد ✅اولین

‍ سرپرست شهرداری عشق آباد توسط شورای ششم مشخص شد

✅اولین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد ، روز پنجشنبه مورخ ۱۴ مرداماه با حضور اعضای این شورا در دفتر شورای اسلامی شهر عشق آباد برگزار گردید

به گزارش واحد روابط شهرداری و شورای اسلامی شهر عشق آباد: از سوی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر عشق آباد ، #مهدی_رجب_زاده به عنوان سرپرست شهرداری عشق آباد منصوب شد.

❇️مهدی رجب زاده از سال ۱۳۸۰ به عنوان جانشین شهردار و مسئول امور اداری شهرداری عشق آباد مشغول فعالیت است،

❇️مهدی مرادی ، رییس شورای اسلامی شهر عشق آباد در ابتدای این جلسه اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که توفیق خدمت به مردم را زیر علم جمهوری اسلامی و در دوران دولت اسلامی به ما عطا کرده است و از خداوند می‌خواهیم ظرفیت خدمت به مردم را نصیب ما کند.

❇️وی با قدردانی از اعضای شورای پنجم و اعضای شورای ششم گفت: از خداوند می‌خواهیم توفیق عنایت کند تا به مردم خدمت کنیم و عدالت را در شهر و جامعه گسترش دهیم. ایشان تمام پست ها را موقعیتی موقت برای خدمت به شهروندان دانست و تاکید کرد: این صندلی ها گذرا است و مطمئناً بعد از مدتی خدمتگذاری به شهروندان مقرر است این صندلی را تحویل دهیم.

❇️رئیس شورای شهر عشق آباد اعضای منتخب این شورا را نماد وحدت خواند و عنوان کرد: باید بتوانیم رسالت و مسئولیت خود را انجام دهیم که اگر غیر از این باشد، بودن در شورای ششم معنا ندارد. همکاران من در انتخابات نماد وحدت، همدلی و همراهی بودند و امیدوارم بتوانیم با همین رویه تا پایان دوره ششم ادامه دهیم و شهرداری شایسته برای شهر عشق آباد را نیز با همین رویکرد انتخاب کنیم.

❇️وی در ادامه نیز بیان کرد: دغدغه اعضای ششمین دوره از شورای اسلامی شهر عشق آباد هماهنگی و همکاری بود که امروز به عینه شاهد این هماهنگی بودیم .

❇️همچنین وی افزود: هیچکس در اینجا به دنبال پست و مقام نیست و هرکس مسئولیتی پذیرفته است ولی شیوه و روال مدیریت شهری باید تغییر یابد چه با تغییر شخص و چه با تغییر روش.

❇️مرادی گفت: برای انتخاب شهردار باید جلسات فوق العاده‌ای برگزار شود و تمام گزینه‌ها بررسی و فرایند انتخاب مشخص شود.
◀️وی تاکید کرد: ابتدا سرپرست را تعیین کنیم و بعد از آن فرایند انتخاب شهردار طی شود.

❇️در نهایت اعضای شورا باتفاق اراء به آقای مهدی رجب زاده به عنوان سرپرست رای داده و ایشان به عنوان سرپرست شهرداری عشق آباد انتخاب و مقرر شد تا زمان انتخاب شهردار وظیفه انجام کارهای مربوط به شهرداری را بر عهده بگیرد.

❇️ در همین راستا از زحمات و خدمات بسیار ارزنده جناب آقای #مهندس_محمود_ملکی ، تقدیر و تشکر نمودند و الحق و انصاف در دوران طلائی سمت ایشان به عنوان شهردار عشق آباد ، شهر عشق آباد جهش خیره کننده ای در همه ابعاد داشته و این خدمات ارزنده هیچگاه از ذهن مردم قدرشناس شهر عشق آباد و همچنین اعضای شورای اسلامی پاک نخواد شد و با توجه به اینکه پیشنهادات زیادی به ایشان برای قبول سمت شهردار در سایر شهرستانها فراهم گردیده ، برای ایشان از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون مسئلت نمود.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن