دیدار امام جمعه شهرستان طبس با مدیریت آستان مبارک حجت

دیدار امام جمعه شهرستان طبس با مدیریت آستان مبارک

حجت الاسلام محمدی امام جمعه محترم شهرستان طبس به همراه مسئول دفتر امام جمعه ، مسئول و ارکان ستاد نماز جمعه با آقای قاسم زاده مدیریت آستان مبارک دیدار و گفتگو نمودند.

امام جمعه محترم در ابتدای جلسه ، ضمن عرض تسلیت بمناسبت در پیش بودن ماه محرم گفت : انشالله بتوانیم رهرور راه امام حسین علیه السلام باشیم . امروز شوکت دین تشیع در گرو راه و اندیشه های امام حسین علیه السلام است

حجت الاسلام محمدی به انتصاب اقای قاسم زاده به عنوان مدیریت آستان مبارک اشاره و افزود توفیقات روز افزون حضرتعالی را از خداوند متعال مسالت دارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد مرحوم رئوف سید نژاد را آرزوی توفیق روز افزون برای حجت الاسلام عطاران طوسی و سایر همکاران اظهار داشت:قرارگاه نهاد امامت جمعه و آستان مبارک سنخیت بسیاری دارند و انشالله این تعامل هرچه بیشتر و تنگاتنگ تر باشد و بهره اش برای مردم باشد.

مدیریت آستان مبارک در این دیدار ضمن تبریک و تشکر از محبت و لطف همه عزیزان بویژه امام جمعه محترم ، مسئول دفتر امام جمعه و مسئول ستاد نماز جمعه بیان داشت: با تشریف فرمایی حجت الاسلام عطاران طوسی مدیر عامل موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس تلاش میکنیم تا تعاملات با نهاد امامت جمعه بیشتر شود تا بتوانیم در راستای ارتقای ظرفیت های دینی ، مذهبی و فرهنگی ، بهتر عمل کنیم.

وی افزود :مسئولیت امانتی است که به افراد واگذار می شود و تلاش خواهیم کرد ضمن رعایت اصول و مبانی دینی و تقوای الهی، جلب رضایت خداوند متعال و تکریم زائران در راستای ماموریت های موسسه و آستان قدس رضوی گام های موثرتری نسبت به گذشته برداریم و قطعا نیازمند همراهی امام جمعه محترم و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان خواهد بود

https://t.me/nahadtabas/6358
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن