‍ پروژه های زیربنایی و محرک توسعه نوید بخش آبادانی

‍ پروژه های زیربنایی و محرک توسعه نوید بخش آبادانی و رونق در مناطق عشایری.
پروژه بزرگ آبرسانی پایدار به محلات عشایری طایفه عرب طاهری بخش دستگردان شامل ۲۶ کیلومتر لوله گذاری، احداث ۳ باب مخزن ۴۰، ۴۰ و ۱۰۰ متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ، ۴۲ حوضچه، اجرای ۴۵۰۰ متر شبکه برق و … در آستانه افتتاح و بهره برداری.
محمدعلی شیردل بخشدار دستگردان در بازدید از روند اجرایی این پروژه، ضمن قدردانی از اهتمام و پیگیری های ویژه اداره امور عشایر شهرستان و اداره کل امور عشایر استان، اظهار امیدواری کرد با توجه به پیشرفت بسیار خوب عملیات اجرایی، در هفته دولت سال جاری این پروژه افتتاح و یکی از مهمترین مطالبات عشایر شریف این منطقه بعد از سال ها انتظار تحقق پیدا خواهد کردد.
بخشدار دستگردان اعلام کرد با هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته، مقدمات انتقال آب به روستای چاه مسافر نیز انجام گردیده و ۸ کیلومتر لوله مورد نیاز به منطقه حمل شده است.
شایان ذکر است طرح مذکور در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ با حضور رئیس وقت سازمان امور عشایر کشور کلنگ زنی شده و با اجرای فاز اول پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال، آب شرب و بهداشتی محلات عشایری حوض کربلایی اسدالله، چاه مسافر، کل حوض ها و حوض زیره تامین خواهد گردید.
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن