“بسمه تعالی” «السـلام علیڪ یـاابـاعبدالـلـہ الحـسـیݩ» ~مکتب عاشورا درسی به بلندای تاریخ

“بسمه تعالی”

«السـلام علیڪ یـاابـاعبدالـلـہ الحـسـیݩ»

~مکتب عاشورا درسی به بلندای تاریخ است؛ بی تردید جهان امروز بیش از هر زمانی نیازمند اشاعه اندیشه‌های حسینی و مکتب عاشورایی است و برای یکایک شیعیان و دلدادگان حضرت امام حسین علیه السلام واجب است تا با الگو گرفتن از سید الشهداء فرهنگ “شهادت با عزت بهتر از حیات در ذلت است” را، معنا کنند و اشاعه نمایند.

ایام محرم امسال در حالی از راه رسید که مواجهه کشور با بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای را به وجود آورده بود. خداوند منان را سپاسگزاریم که با مدیریت و برنامه‌ریزی عالی مسئولین امر و همراهی حداکثری مردم، عزاداری دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در کمال امنیت و آرامش در هیئت حسینی حاجی آباد برگزار شد و بار دیگر جلوه های زیبایی از شور و شعور حسینی و عشق بی نظیر مردم نسبت به خاندان اهل بیت علیهم السلام را به نمایش گذاشت.

عزاداری سیدالشهدا علیه السلام جزو مؤلفه‌های هویتی ما ایرانیان است و تداوم این سنت همزمان با صیانت از سلامت مردم دغدغه مهمی بود که خوشبختانه با درایت و همراهی عزاداران حسینی محقق شد.

بر حسب وظیفه، برخود فرض می دانیم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و شما عزاداران فهیم و مسئولین امر؛ از بصیرت و همراهی مثال زدنی یکایک عزاداران حسینی ، نهاد امامت جمعه بویژه امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیجانی و روحانیت معزز بویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین معاونی ریاست محترم حوزه قضایی دستگردان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین مهدی پور، حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی پور، ائمه جماعت، پیرغلامان، مداحان و ذاکرین اهل بیت علیه السلام برادران قوی پنجه ، زحمت کشان در قسمت آشپزخانه، طبل زن ها، زنجیرزن ها، سینه زن ها و کسانی که کمک های نقدی و غیر نقدی به هیئت داشته اند و کلیه عزاداران اباعبدالله علیه السلام که به هر نحوی خادمین خود را یاری نمودند و با وحدت رویه به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری باشکوه مراسم دهه اول محرم امسال نمودند، صمیمانه قدردانی نماییم. سلامتی و خیر دنیا و آخرت همگان را از درگاه حضرت احدیت مسألت داریم.

«اجـرڪم عـنـد الـلّٰـہ»

✍خادمین شما در هیئت عزاداران حسینی حاجی آباد
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن