طلب حلالیت از مردم بخش و تبریک به منتخبین دوره

طلب حلالیت از مردم بخش و تبریک به منتخبین دوره ششم شورای اسلامی بخش توسط محمد علی قربانی ریاست اسبق شورای اسلامی بخش بخش دستگردان
‍ بسم الله الرحمن الرحیم

باعرض سلام ونثار درود بی پایان به ارواح پاک وطیبه شهدا وامام شهدا وآرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری وآرزوی توفیق برای دولت مردمی آیت الله رئیسی وادای احترام به خانواده های معظم شهدا وجانبازان و ایثارگران و مردم شریف وقدرشناس بخش دستگردان که بنده را موردلطف خود قرار دادند.
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که قریب به, بیست و دوسال مدال نوکری مردمی رابرگردن انداختم که مهربان ،فهیم و ازهمه با ارزش تر،قدردان و قدرشناس که الگوی شرافت وغیرت و مردانگی بودند.

♻️فرصت مغتنم وکم نظیری بود تا عمق تلاش دلسوزانه وکوشش خالصانه بخشداران و روسای محترم ادرات ونهادهاو همکاران عزیز درشوراهای اسلامی و دهیاران عزیز را از نزدیک ملاحظه ودرک کنم که کمال تقدیر وتشکر را دارم.

اهالی محترم دستگردان
اگرچه تمام مساعی( توان،تجربه،سعی وکوشش) خویش را برای اعتلای بخش به کار گرفته ام،اما معترفم که تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله معناداری وجود دارد و امیدوارم درآینده نزدیک شاهد توسعه وآبادانی هرچه بیشتر دیار دستگردان باشیم، اگر قصوری ازاینجانب سرزده به کرامت وبزرگی دل خویش بر من ببخشایید ، از شما بزرگواران طلب حلالیت وعفو دارم.

اینجانب تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین در ششمین دوره شورای اسلامی بخش اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه هم‌افزایی و تعامل متقابل شما ۵ نفر اعضای شورای اسلامی (خادمین منتخب مردم)  به سمت تحقق توسعه متوازن این بخش دورافتاده ازمرکز استان خراسان جنوبی پیش روید.

♻️استمرار  موفقیت‌های شما را از درگاه حق‌تعالی خواستارم و امیدوارم شورای ششم تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت بخش دستگردان باشد.

خدمتگزار شما
#محمدعلی_قربانی

۱۲شهریورماه ۱۴۰۰
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن