دستگیری باند سارقان تجهیزات معدن ذغال سنگ در شهرستان”طبس” جانشین

دستگیری باند سارقان تجهیزات معدن ذغال سنگ در شهرستان”طبس”

جانشین انتظامی”طبس” از دستگیری باند سارقان حرفه ای تجهیزات معادن استخراج ذغال سنگ به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت در این زمینه ۳ سارق نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”جواد عباسی” اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت تجهیزات استخراج ذغال سنگ، واقع در شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی طبس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی و گشت زنی هدفمند در این شهرستان به یک سواری پژو پارس که دارای ۳ سرنشین بود مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق خودرو آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از سواری پژو پارس تعدادی سیم کابل برق، آچارالات و همچنین ابزار کاربردی در معدن که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود؛ کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه اتهامی شدند، ولی در نهایت با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات توسط مأموران، به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سرقت از معادن استخراج ذغال سنگ با ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ عباسی با اشاره به این که سارقان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع بخواهند باعث سلب آسایش عمومی و امنیت شهروندان شوند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

#خدمت_بی_منت_پلیس
#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن