برادرگرامی جناب آقای فروزان فر. سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان

برادرگرامی جناب آقای فروزان فر.
سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان طبس

باسلام وعرض ادب واحترام

وگرامیداشت هفته دفاع مقدس وارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام .

عصر دیروز در کمال ناباوری از طریق فضای مجازی اطلاع یافتیم که پزشک جوان ؛ مجرب وخوش سابقه شهر و بخش دستگردان و عشق آباد با تدبیر جنابعالی به طبس انتقال یافته و نمایندگان مردم در شهر وبخش به این امر معترض می باشند ؛ واز عصر دیروز نیز شهروندان زیادی مراتب نگرانی عمیق خود را تلفنی ومجازی به حقیر منتقل نمودند ؛ که عمیقتا متاثر گردیدم .
جناب آقای فروزان فر:
مردم شریف شهری که این قدر قانع و قدر شناس خادمان دلسوز خود می باشند و درنهایت مناعت طبع؛ علیرغم فاصله طولانی تا مرکز شهرستان واستان به حضور یک پزشک عمومی مجرب ودلسوز قانع می باشند را نباید با تصمیمی عجولانه و نابهنگام نگران نمود.

اگر حقیر شناخت قبلی از جنابعالی نمی داشتم؛ قطعا این تصمیم را یا بحساب کم تجربه کی وناپختگی جنابعالی یا تعمدی جهت افزایش نارضایتی مردم می دانستم .
لذا انتطاراست جنابعالی که اعتقاد دارید بعنوان خادم مردم ؛ تمام هم وغم تان کاهش آلام آنها می باشد؛ در این تصمیم تجدید نظر فرموده وآرامش مجدد را به مردم شریف شهر عشق آباد بازگردانید .

قطعا این را باید از افتخارات بهداشت و درمان استان و شهرستان بدانید که عملکرد یزشک ومدیر آن مجموعه بهداشتی ودر مانی در بخش محروم دستگردان علیرغم محدودیت ها وکمبودها اینقدر مورد رضایت مردم قرار گرفته و باعث آبروی این مجموعه گردیده است .
موفق وموید باشید .

سیداحمد حقانی ثانی
نماینده مردم شریف شهرعشق اباد در دورهای دوم وسوم وبخشدار اسبق دستگردان

رونوشت:

برادر گرامی جناب آقای الاهی سرپرست محترم معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس جهت استحضار واستدعای پیگیری واقدام عاجل
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن