از دکتر مرتاضی بیاموزیم ۱- در دورانیکه فاصله بین مردم و

از دکتر مرتاضی بیاموزیم

۱- در دورانیکه فاصله بین مردم و مسئولین زیاد شده است ، قدرشناسی مردم از دکتر مرتاضی به مسئولین محلی درسهای بسیاری آموخت.
اینکه مردم تفاوت بین مسئول خدمتگذار و مسئول ناکارآمد را می دانند و خدمتگذاران را با جان و دل دوست می دارند و از آنها حمایت می کنند. مسئولان مدعی انقلابی بدانند که بین حرف تا عمل فرسنگ ها فاصله است. انقلابی عمل کردن به ریش و تسبیح نیست ، به تخصص و تواضع و مردمداری است.
۲- حضرات مسئول محلی سابق و فعلی ، وجدانا در فراق کدامتان ، مردم اشک ماتم می ریزند و احساس یتیمی می کنند و دوری تان را به شام غریبان تعبیر و تفسیر می کنند.
شما که ریشه در این آب و خاک دارید ، در جهت توسعه خاک آبا و اجدادیتان چه کردید؟ قضاوت نمی کنم ، خودتان بفرمایید چه خدمتی نموده اید که موجب دلگرمی مردم شود. نگویید مردم قدر مسئولان محلی را نمی دانند که سخنی بسیار اشتباه است. آقای محمدعلی قربانی هودر نیز از این آب و خاک است . اگر نمی دانید از مردم بپرسید چه محبوبیتی در سطح بخش دارند.
نه دکتر هستند و نه مهندس ، خدمتگذار جهادی اند . مردمشان را دوست دارند و در جهت حل مشکلاتشان روز و شب تلاش نمودند.
مردم را همیشه دوست بدارید و در مقابلشان تواضع کنید ، نه فقط ایام انتخابات.
۳- چندیست که برادرم حاج شیخ مصطفی علی پور ، مطالبه گری را به شکل هدفمند آغاز نمودند و گروهی برای این موضوع ایجاد نمودند. اما شوراهای محترم که در ایام انتخابات ، برنامه هایی برای توسعه داشتند و شعارشان رفع مشکلات مردم بود ، حضور کمرنگی در این گروه دارند و نیز دهیاران و بخشداران سابق . اگر مرد میدان هستید بسم الله .
و سخنی دردمندانه با شخصیت های با نفوذ عشق آبادی
شما که محرومیت را با گوشت و پوست استخوان لمس نموده اید ، چرا به داد مردم نمی رسید؟ لااقل تحلیلتان را از دلایل محرومیت و عدم توسعه منطقه بگویید تا مردم بدانند ایراد کار کجاست ..معادن عشق آباد به حال جوانان ما که در قربت جویای کار و معیشت هستند گریه می کنند.
و شما برای راه اندازی معادن و اشتغال جوانان در محلشان اقدامی نکردید.
جاده های عشق آباد با هر تصادف دلشان خون می شود .
مگر نشنیدید هر آنچه در عالم هستی وجود دارد ، جان دارد و احساس ، حتی جمادات….
از دکتر مرتاضی بیاموزید
دست به دست هم دهیم به مهر
وطن خویش را کنیم با عشق ، آباد
مهدی یزدانیان
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن