بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) السلام علیک یا

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

به مناسبت دهه آخر صفر و همزمان با روز شهادت حضرت امام رضا(ع) کاروان پیاده روی خانوادگی زیارتی شیخ احمد بن اسحاق از روستای کلشانه بخش دستگردان طبس به سمت روستای پیرحاجات حرکت کرد.

این مراسم با حضور اهالی روستای کلشانه ساعت ۷ صبح از جاده خاکی به سمت روستای پیرحاجات آغاز و در این مراسم یاد و خاطره شهید گرانقدر، شهید محمود محمدنژاد گرامی داشته شده و اهالی روستا با توسل به اهل البیت(علیهاسلام) در این مسیر قدم نهادند.

در این حرکت معنوی تعداد ۱۵۰ نفر از اهالی روستای کلشانه بخش دستگردان طبس حضور داشته و چندین سال است این کاروان با حمایت خیرین پابرجاست و صبحانه و نهار در طول مسیر و شام و صبحانه روز بعد به صورت بیرون بر و بهداشتی به نیابت از خیرین گرانقدر تحویل عاشقان حرم رضوی در این کاروان گردید.

اهالی کاروان ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه و قبل از غروب خورشید با استقبال پرشور اهالی روستای پیرحاجات و شورای اسلامی این روستا، به زیارت مرقد منور شیخ احمد بن اسحاق مشرف شده و مورد پذیرایی قرار گرفتند.

یکی از مهم ترین نیازها و ضروریات این سفر که باعث افزایش همبستگی و ارتباط نزدیک تر اهالی و تشرف به آستان مقدس شیخ احمد بن اسحاق خواهد شد، نیز «آسفالت جاده پیرحاجات به عشق آباد از مسیر روستای کلشانه» است، لذا از تمامی مسئولان و متولیان این امر مهم درخواست می شود، در این زمینه قدمی خیر برداشته و در این مسیر خادمین و زائرین این بارگاه منور را خوشحال نمایند.

در پایان از لطف و عنایت خیرین گرانقدر، خادمین، مخدومین و اهالی و شورای اسلامی روستاهای کلشانه و پیرحاجات تقدیر می گردد.

شورای اسلامی روستای کلشانه بخش دستگردان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن