برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در”طبس”

برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در”طبس” در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی طبس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”فاضل مریمی” اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی کردند و پس از هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در بازرسی از محل های شناسایی شده، یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ابزارالات توزین مواد مخدر کشف و ۵ نفر خرده فروش را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با بیان این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی مردم و مسئولان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصریح کرد: شهروندان برای مقابله با عاملان که همواره با هدف سودجوئی خود، سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر دارند، با پلیس همکاری و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

#خدمت_بی_منت_پلیس
#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن