‍ پروژه عظیم آبرسانی در محلات عشایری طاهری بخش دستگردان

‍ پروژه عظیم آبرسانی در محلات عشایری طاهری بخش دستگردان افتتاح شد
با حضور مدیران عشایر استان( نماینده ولی فقیه، مدیر کل و معاونت عمرانی)، رئیس اداره عشایر ، سرپرست بخشداری، شورای بخش، مهندس یوسفی پور مسئول فنی دهیاری ها و مدیر عامل شرکت دهیاری های بخش و تعدادی از مردم خوب و مهمان نواز عشایر طاهری فاز یک پروژه عظیم آبرسانی در محلات عشایری طاهری افتتاح و به بهره برداری رسید.
بنابه گفته مدیرکل عشایری مهندس عصمتی پور بیش از بیست میلیارد تومان اعتبار در فاز یک هزینه شده و اکنون تعدادی از محلات عشایری ما از آن بهره مند شدند .

وی جزئیات پروژه را به شرح ذیل عنوان کرد :
۱-اعتبارپروژه بیست میلیارد تومان
۲-پروژه دارای یک چاه با لوله گذاری و ۶۵۰۰ Ec است که برای شرب مناسب نیست ولی برای دام مناسب است البته با استفاده از آن به مرور زمان Ecآن پائین می آید.
۳-به منظور مصارف خانگی یک دستگاه آب شیرین کن نصب شده که قیمت آن بالای ۵۰۰ میلیون تومان است.
۴-پروژه دارای ۲ ایستگاه پمپاژ، ۵۲۰ مترمکعب مخزن تعادلی و یک مخزن ۱۰۰ مترمکعبی، حوضچه های تخلیه هوا می باشد.

۵- و همچنین پروژه دارای شیرهای برداشت آب شیرین و ۲۷ کیلومتر طول شبکه و همچنین مخازن تعادلی ۴۰ مترمکعبی و ۶۰ مترمکعبی می باشد.
۶-برای تامین برق مورد نیاز پروژه نزدیک به ۵ کیلومتر خط انتقال برق اجرا شده است.
۷-درحال حاضر محله های عشایری حوض کربلایی اسدالله، کل حوض ها و حوض زیره که بالغ بر ۱۸۴ خانوار که ممکن است افزایش هم پیدا کند، ۹۳۱ نفر جمعیت و ۱۸۰۰۰ دام سبک از این پروژه بهره مند گردیده اند.
وی افزود فاز دوم آن درحال پیگیری است که ان شاء الله به محض تامین اعتبار به مزایده گذاشته خواهد شد. که فاز دوم آن تقریبا ۹۱ کیلومتر طول اجرای شبکه و ۱۴ محله عشایری که ۹ محله بطور مستقیم و ۵ محله نزدیک آب رسانی انجام خواهد شد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن