‍ آغاز به کار سرپرست آموزش و‌پرورش عشق‌آباد با تجدید

‍ آغاز به کار سرپرست آموزش و‌پرورش عشق‌آباد با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی

✅همزمان با آغاز چهل و سومین بهارانقلاب سرپرست آموزش و پرورش منطقه دستگردان روز شنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ اولین روزکاری خود را با تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدای دوران دفاع مقدس آغاز کرد.

❇️به گزارش روابط عمومی آموزش و‌پرورش منطقه دستگردان ، در آخرین روز از بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آقای ابراهیم قلی پور سرپرست آموزش و پرورش منطقه دستگردان با حضور در جوار مزار شهید صولتی (خدا آفرید )از شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد و در حرکتی معنوی اولین روز کاری خود را به فضای معنوی مقبره شهدا آغاز نمود.

❇️شایان ذکر است این مراسم با گل افشانی و شستشو با گلاب و زیارت قبر مطهر شهید صولتی آغاز و بار دیگر با ایشان و شهدای بخش در جهت حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هم پیمان شدند.

❇️ابراهیم قلی پور سرپرست آموزش و پرورش منطقه دستگردان : در این مراسم ضمن ادای احترام گفت درود می‌فرستیم به روان پاک شهدا و آنهایی که جانشان دادند تا سنگر اموزش و سایر سنگرها سالم بمانند.
❇️وی با اشاره به اینکه ابلاغ سرپرستی در بهمن ماه مصادف با سالروز ورود امام خمینی(ره) مقارن بود به فال نیک گرفت و گفت: در آستانه ایام ماه مبارک رجب هستیم و از خداوند متعال و شهدا می‌خواهم تا مدد کند امانت دار خوبی باشم.
◀️ما هم برای این بزرگواری آرزوی سلامتی همراه با توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند متعال خواستاریم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن