◽پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از

◽پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.

◾نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه مدقانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.

◽بی شک شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم  مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته به مرحله اجرا در آوردند.

◽روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

◾اینجانب #پنجم_اسفند_ماه ، روز ملی مهندس را به جامعه #مهندسی_شهر_عشق_آباد ، بخصوص همکاران متعهد و خدمتگذار خود در شهرداری عشق آباد و تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه همت و تفکر جهادی مهندسین این  مرز و بوم بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی باشیم.انشاالله.
✍مهندس صابر یوسفی پور
شهردار شهر زیبای عشق آباد

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن