‍ ‍ بیعت با شهدا در اولین روزکاری مهدی مرادی

‍ ‍ بیعت با شهدا در اولین روزکاری مهدی مرادی بخشدار جدید عشق‌آباد
✅بخشدار در اولین روز کاری خود در بخشداری دستگردان ، با شهدا تجدید میثاق کرد.
❇️ بخشدار جدید دستگردان، پس از معرفی در اولین اقدام خود با حضور بر سر مزار شهدای بخش دستگردان ، با شهدا و آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق و فعالیت سیاسی خود را در این خطه از استان خراسان جنوبی آغاز کرد.
◀️همچنین در ادامه جمعی از مسولین به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و بخش با حضور در مسجد صاحب الزمان عج با حجت‌الاسلام والمسلمین رجب زاده امام جمعه موقت بخش دستگردان دیدار کردند

❇️حجت الاسلام والمسلمین رجب زاده
ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدیدشان، دغدغه هایی را نیز در زمینه کمک به قشر محروم جامعه و سربلندی عشق آباد و نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.

✅فرزند گرانقدر شهید مرادی در گفتگو با رجب زاده خبرنگار عشق‌آباد گفت :قبل از شروع بکارم در بخشداری توفیق حاصل شدخدمت شهدا برسم و از روح بلند آنان استمداد بطلبم تا بتوانم خدمتگزاری صادق به مردم و ادامه دهنده راه شهیدان باشم.
وی افزود : استقلال ، عزت و سربلندی امروز ما مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است

❇️وی با اشاره به اینکه شهیدان همواره چراغی در مسیر هدایت ما به سوی سعادت و رستگاری هستند وهمه ما موظفیم پیرو راه این عزیزان باشیم , گفت: من در آغاز و پایان هر کار و مسئولیتم به حضور شهدا می رسم زیرا ما معتقدیم که شهدا در عین حال که زنده هستند ، در جوار رحمت حق دارای ارج و قرب زیادی می باشند و برای موفقیت در کارهایم از آنان مدد می جویم .

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن