✍ سرپرست آموزش و پرورش منطقه با صدور پیامی فرارسیدن

✍ سرپرست آموزش و پرورش منطقه با صدور پیامی فرارسیدن سال نو را به عموم همشهریان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان، متن پیام بدین شرح است:

❇️بسم الله الرحمن الرحیم❇️

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

آمدن بهار، هر سال نویدی دوباره است برای احیا و نو شدن؛ مژده ای از سوی زمین که به زیباترین رنگ ها و عطرها، خبر از زندگی دوباره می دهد.
در ترنم بهار و فرارسیدن سال نو، که با ایام فرخنده و خجسته ی ماه شعبان منور گردیده در پرتو الطاف بیکران الهی، آستان دلمان را با بهارطوبی و بهشت و کوثر وجودشان همراه ساخته و با یک دنیا امید به آینده ای روشن حلول سال نو و اعیاد پیش رو را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بار دیگر ضمن حمد و ستایش حضرت احدیت از مشارکت فعال همه معلمان، دانش آموزان و کارکنان قدردانی می کنم.

اهتمام و همراهی شما عزیزان در این ایام شیوع بیماری کرونا در عرصه ی آموزش های حضوری و غیرحضوری و مجازی قابل تجلیل و ستایش است.
اکنون که در پایان راه سال ۱۴۰۰ ایستاده ایم به تک تک شما عزیزان خسته نباشید و خدا قوت می گویم و با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج)، امیدوارم خداوند متعال در سال جدید، با اراده خویش، مشکلات شیوع ویروس منحوس کرونا را برطرف نماید و برای همه شما و خانواده های ارجمندتان سلامتی و شادمانی و موفقیت آرزومندم.
ارسال شده توسط:ف.سین. حقانی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن