اختصاص دو سالن مسافری به سازمان #قطار_طبس_تهران مدیر کل راه آهن

اختصاص دو سالن مسافری به سازمان #قطار_طبس_تهران

مدیر کل راه آهن شرق از اختصاص دو سالن مسافری دیگر به سازمان قطار طبس _تهران در ادامه افزایش سهمیه های اداره کل راه آهن شرق از قطارهای مسافری در سال جدید خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق مهندس شرقی با اعلام این خبر گفت: با پیگیریهای انجام شده جهت افزایش سهمیه های این اداره کل از قطارهای مسافری، دو سالن مسافری چهارتخته با ظرفیت هر سالن ۴۰ مسافر و در مجموع ۸۰ تخت در تعطیلات نوروزی آماده سرویس دهی به مسافرین عزیز در طبس، خواف و کلیه شهرستانهای طول مسیر شامل از جمله : بشرویه، عشق آباد، بجستان، فردوس ، سرایان و تربت حیدریه می باشد.
مدیر کل راه آهن شرق ادامه داد: با افزوده شدن این تعداد در حال حاضر قطار طبس – تهران و خواف – تهران با سازمان پنج سالن مسافری شش تخته به ظرفیت ۳۰۰ تخت و سه سالن چهارتخته به ظرفیت ۱۲۰ تخت و در مجموع کل قطار ۴۲۰ تخت بصورت حرکت هر چهار روز یکبار از طبس و هر چهار روز یکبار از خواف به مردم عزیز منطقه شرق کشور سرویس دهی می نماید.
وی ‌با تاکید بر ادامه پیگیریها و تلاش برای رفاه مردم و مسافرین قطار و اجابت خواسته های به حق آنها ‌اظهار امیدواری کرد: با استقبال همشهریان محترم این سهمیه های اختصاصی تداوم داشته و با برطرف شدن محدودیت های فنی شاهد افزایش تعداد قطارهای مسافری در این منطقه باشیم.
#راه_آهن_منطقه_شرق
#نورور۱۴۰۱
#راه_آهن_جمهوری_اسلامی_ایران
#قطارهای_مسافری

روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن