‍ #نماینده_و_رسیدگی_به_دستگردان #تاکید_نصیرایی_به_ارتقاء_دستگردان #پنج‌میلیارد_تومان_برای_درمان_دستگردان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همزمان با

‍ #نماینده_و_رسیدگی_به_دستگردان
#تاکید_نصیرایی_به_ارتقاء_دستگردان
#پنج‌میلیارد_تومان_برای_درمان_دستگردان

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با محوریت بررسی مشکلات زیرساختی، وارد بخش دستگردان شد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر جمعه با حضور مهندس علی‌اکبر رحیمی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس با حضور در شهر عشق‌آباد به بررسی مشکلات بخش دستگردان پرداخت.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه برای چندمین مرتبه به ارتقاء بخش دستگران به شهرستان تاکید کرد و گفت: به نفع شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی است که در راستای اهداف دولت انقلابی و اجرای عدالت، محرومیت زدایی و امنیت کویر لازم است که بخش دستگردان ارتقاء پیدا کند و این نظر مردم منطقه هم هست که کاملا منطقی و آرام و قانونی حق خود را پیگیری می‌کنند و بنده هم برای تحقق این مهم کنارشان هستم.

حجت الاسلام نصیرایی از اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای حوزه بهداشت و درمان بخش دستگردان خبر داد تا مقدمات بیمارستان ۳۲ تتختخوابی فراهم گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: آنچه حق بخش دستگردان بوده در سالهای گذشته محقق نشده اما گشایش‌های بسیار خوبی برای این منطقه آغاز شده که ترجیح میدهم، همشهریان عزیز در پایان کار و نتیجه آنها را ببینند.

کد دار شدن راه عشق آباد به بردسکن و حذف آبنماها و روکش آسفالت محور عشق آباد به بردسکن؛ احداث ادامه مسیر و آسفالت محور عشق آباد_ پیر حاجات؛ احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی در عشق آباد و حمایت از صنایع و معادن بخش دستگردان به منظور پیشگیری از خام فروشی و برداشت غیر مجاز؛ استقرار نمایندگی صنعت و معدن در بخش با توجه به فعالیت ۳۰ معدن و حمایت ویژه از شهرداری مناطق کوچک؛ رسیدگی به ورزش و جوانان و تخصیص اعتبار برای تجهیز سالن ورزشی و اصلاح شبکه فرسوده آب و برق در شهر عشق‌آباد از جمله موارد مطروحه توسط نمایندگان مردم بود.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس در این جلسه گفت: پرهیز از حواشی و پرداختن به کار برای مردم برعهده همه مسئولان است و هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

مهندس علی اکبر رحیمی افزود: برخی امور را باید به نتیجه رساند و آن وقت اطلاع‌رسانی کرد و ماهم بر همین شیوه می‌خواهیم مردم عزیز نتیجه خیر پیگیری‌ها را ببینند و تلاش می‌کنیم مبنای چنین و چنان خواهیم کرد را کنار بگذاریم.

نماینده عالی دولت از پیگیری جدی برای کددار شدن محور عشق‌آباد_ بردسکن و تامین اعتبار برای سایر جاده‌های بخش دستگردان و شهرستان طبس خبر داد و گفت: انجام و تحقق امور زیربنایی را در دستور کار داریم و دنبال اقدامات پراکنده نیستیم و البته برای رفع مشکلات لازم است که مسئولان بخش و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی دستگردان با جدیت و مداوم در میدان باشند.

مهندس رحیمی همچنین از تجهیز سالن ورزشی شهر عشق‌آباد و تلاش جدی برای کاهش مشکلات حوزه ورزش بخش دستگردان خبرداد.

در این جلسه دکتر سید محمد حیدری رئیس دفتر نماینده در شهرستان؛ آقای مهدی مرادی بخشدار و جمعی از مدیران بخش دستگردان؛ مهندس صابر یوسفی‌پور بخشدار عشق‌آباد؛ آقای ابوطالب برهانی رئیس شورای اسلامی شهر و آقای حسن عباسپور رئیس شورای بخش دستگردان و مسئولان بهداشت و درمان؛ ورزش و جوانان؛ امور عشایر و آبفای شهرستان طبس و آقای علی کدخدایی و مشاوران نماینده در این جلسه حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی_ شهرستان طبس

majidnasiraei.ir/ p=3709

۱۴۰۱/۰۱/۲۶

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن