‍ #سفر_ششم_نماینده_به_یخاب #بررسی_تصمیمات_قبلی_و_فعلی #تاکید_به_رفع_تنش‌های_آبی_روستایی نماینده مردم غرب استان خراسان جنوبی عصر سیزدهمین

‍ #سفر_ششم_نماینده_به_یخاب
#بررسی_تصمیمات_قبلی_و_فعلی
#تاکید_به_رفع_تنش‌های_آبی_روستایی

نماینده مردم غرب استان خراسان جنوبی عصر سیزدهمین روز ماه مبارک رمضان به دورترین روستاهای حوزه انتخابیه خود رفت و به درددل‌های مردمی رسیدگی کرد.

حجت الاسلام مجید نصیرایی برای ششمین مرتبه در دهستان کوه یخاب از توابع بخش دستگردان حضور پیدا کرد و با همراهی مهندس علی‌اکبر رحیمی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس به بررسی روند اجرایی تصمیمات قبلی و نیازهای این منطقه پرداخت.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران دهستان کوه‌یخاب و پس از شنیدن مشکلات مطروحه از سوی اهالی؛ گفت: لازم نیست در هر سفر ده‌ها کار را پیش بکشیم و نتیجه هیچکدام معلوم نباشد و به همین جهت موضوع تنش آبی دهستان یخاب باید در دستور کار سریع قرار گیرد و در کمترین زمان ممکن نتیجه به اطلاع مردم برسد و اعتباراتی که از محل سفر آیت‌الله رئیسی به استان خراسان جنوبی تامین شده است توسط نماینده عالی دولت و مسئولان طبس برای روستاهای شهرستان بطور جدی پیگیری و اجرایی شود.

حجت الاسلام نصیرایی به رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: مسئولان آنقدر باید در بین مردم و بویژه در روستاها رفت و آمد کنند تا مشکلات را خودشان از نزدیک ببینند و واقعا رنج‌آور است که مردم ببینند که آقایان مسئول آمدند و رفتند و هیچ کاری نشد و به طور یقین برای هیچ مسئولی شایسته و پذیرفته نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: قول ندهید و بنده هم قول نداده و نمیدهم ولی برای کار مردم باید بدویم و فارغ از حاشیه‌ها و بدون خستگی پای کار مردم و حل مشکلات باشیم.

وی تصریح کرد: تامین نهاده‌های دامی در کشور با مشکل تامین مالی مواجه است و مجلس شورای اسلامی دولت را ملزم به رفع اساسی مشکل کرده است که نتایج آن از طریق دولتمردان به عرض مردم خواهد رسید.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس از نگاه ویژه دولت به روستاها خبرداد و گفت: در اولین سفر به دهستان یخاب برای موضوع آسفالت معابری که زیرسازی را انجام داده‌اند تصمیم‌گیری شد و انجام می‌گیرد و برای بحث رفع مشکلات آب بهداشتی روستاهای این منطقه براساس مصوبه همین بازدید و الزام آبفای شهرستان برای رفع مشکل تا یکماه دیگر حضور پیدا می‌کنم و نتیجه باید مثبت و انجام شده باشد.

مهندس علی‌اکبر رحیمی در حوزه مشکلات راه‌های روستایی به ادارات مرتبط تاکید کرد این موضوع از طریق مشارکت معادن فعال در منطقه که ماشین‌آلات سنگین آنها باعث فرسایش مسیر می‌شوند؛ پیگیری و بهسازی صورت گیرد.

ارتقاء دهستان یخاب به بخش؛ کمبود آب بهداشتی؛ احداث رفوژ میانی و ورودی‌های روستای تپه‌طاق براساس طرح هادی؛ جانمایی اشتباه جایگاه سوخت بنزین در گذشته و لزوم جابجایی آن و اصلاح مخازن سوخت؛ تامین پایگاه اورژانس جاده‌ای در تپه‌طاق؛ مشکلات دامداران و لزوم تامین نهاده‌های دامی؛ رسیدگی به راه‌های روستایی؛ مشکل اینترنت پرسرعت همراه و احداث سالن مدیریت بحران در مرکز دهستان از جمله مشکلات مطرح شده در دهستان یخاب بود.

در این سفر دکتر سید محمد حیدری رئیس دفتر نماینده در شهرستان؛ آقای مهدی مرادی بخشدار و آقای محمدحسن عباسپور رئیس شورای اسلامی بخش و جمعی از مسئولان محلی دستگردان؛ آقای محمد شجاعی سرپرست شبکه بهداشت و درمان؛ آقای حمیدرضا پناهی رئیس ورزش و جوانان؛ مهندس مهرور رئیس امور عشایر و مهندس سیفی مدیر آبفای شهرستان طبس؛ آقای ابوطالب برهانی رئیس شورای اسلامی شهر عشق‌آباد؛ آقای علی کدخدایی و جمعی از مشاورین نماینده و نمایندگان راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی_ شهرستان طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar

majidnasiraei.ir/ p=3695

۱۴۰۱/۰۱/۲۶

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن