#گرامیداشت_هفته_کار_و_کارگر #دیدار_با_نماینده_عالی_دولت مهندس ابراهیم رحیمیان دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات شهرستان طبس

#گرامیداشت_هفته_کار_و_کارگر
#دیدار_با_نماینده_عالی_دولت

مهندس ابراهیم رحیمیان دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات شهرستان طبس به همراه جمعی از اعضای هیئت اجرایی ظهر سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دومین روز از هفته کار و کارگر با مهندس علی اکبر رحیمی سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ی ویژه شهرستان طبس دیدار کردند.

مهندس رحیمی گفت: بنده از جنس کارگری هستم و با گوشت و پوست و خون مسائل و مشکلات کارگری را لمس می کنم و در همین راستا دغدغه و مشکلات تمام جامعه کارگری را به جد پیگیری خواهم کرد و تمام تلاش این است به بهترین نحو و کارشناسی شده مسائل و مشکلات بررسی و پیگیری گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان طبس افزود: با توجه به حجم عظیم بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان و کارگری بودن منطقه باید تمام توان خود را برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات تامین اجتماعی در شهرستان را تا حصول نتیجه در کوتاه مدت و میان به کار گرفته شود که این مسئله در سطح شهرستانی استانی و ملی از اولویت‌های نمایندگی عالی دولت شهرستان پهناور طبس است.

رئیس شورای تامین شهرستان طبس ادامه داد: جامعه کارگری و جوان شهرستان نیازمند توسعه فضای ورزشی هستند که قطعا این مسئله نیز از طریق جذب اعتبارات دولتی و ملی و همچنین بهره مندی از مشارکت و مسئولیت اجتماعی معادن و شرکت‌های بزرگ سرمایه گذار در منطقه برای افزایش سطح کمی و کیفی فضاهای ورزشی و همچنین احداث مجموعه کارگری در مورد مطالبه اکثریت مردم شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه طبس زمان پاسخ گویی به دغدغه و مشکلات بیان شده توسط نیروهای کارگری حاضر در جلسه و نماینده عالی کارگران گفت: عزم جدی داریم برای تحقق عدالت اجتماعی در مسئله خدمات تامین اجتماعی به ویژه زیرساخت های پزشکی و متخصص در سرتاسر شهرستان پهناور طبس شهر و بخش ها انشاالله تا حصول نتیجه و اقدام برای مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد..

مهندس علی اکبر رحیمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در هر یک از ادارات و نهادها ظرفیت ایجاد و شکل گیری شوراهای اسلامی کار با وجود دارد که بیشتر این کارگاه‌ها دارای این شورا هستند که درخواست می شود برای انسجام بخشی و اکس دایی و تحقق مطالبات کارگری و ارائه به مراجع ذیصلاح حتماً این شورای اسلامی احیا و پویا و پرکار تر شوند.

مهندس ابراهیم رحیمیان نماینده عالی جامعه کارگری شهرستان طبس طی سخنانی گفت: خانه کارگر امسال مصمم است در هفته کار و کارگر موضوع تخصصی درمان در پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان طبس را پیگیری نماید و با همت و همراهی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انشاالله با حضور مدیران کل این حوزه امید است نشستهای مذکور برگزار و جهت نشاندن لبخند رضایت بر روی لبان کارگران و خانواده هایشان به طور جد پیگیری گردد.

در این نشست مهندس قاسمی زاده به ارائه گزارش برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان و همچنین عملکرد حوزه کار و کارگری شهرستان در سال قبل و سال جاری پرداخت و مهمترین مسئله حوزه اشتغال شهرستان را در فراخوان های کاری عدم مهارت نیروهای داوطلب برای انجام کار مورد نظر دانست و افزود که می طلبد مسئله حرفه آموزی و فن آموزی نیرو ها برای ورود به بازار کار باید مورد توجه قرار گیرد..

آقای کاویان فر رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان طبس گفت:: عدالت در مسئله درمان تامین اجتماعی در استان و شهرستان و مراکز بخش ها و. اختصاص پزشک مستقر و متخصص و همچنین تامین نیاز های دارویی تمام اقشار جامعه کارکری و بازنشستگان در شهر طبس، دیهوک و عشق آباد با توجه به کارگاهی بودن سطح شهرستان و تراکم گسترده جمعیت مورد الزام و تاکید است.

مهندس قاسمی زاده معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس، آقای حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، آقای علی محمدی رئیس هیئت ورزش کارگری طبس و جمعی از فعالین کارگری جامعه بزرگ کارگری شهرستان طبس حضور داشتند.

در این نشست برخی از کارگران حاضر به بیان مشکلات فقدان متخصص و برخی تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای درمان نیروهای کارگری در پلی.کلینیک تامین اجتماعی طبس،. سرمایه گذاری و تسریع در آغاز عملیات و بهره برداری از مجموعه بزرگ ورزشی، رفاهی، فرهنگی ورزش گارگری برای ارتقای رفاهیات و ورزش کارگری شهرستان، ایجاد امکانات شور و نشاط اجتماعی برای سفر جامعه کارگری به سایر نقاط کشور، رفع مشکلات حق بیمه ۴ درصد سخت و زیان آور، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، تحقق طرح طبقه بندی مشاغل پرداختند..

✍روابط عمومی خانه کارگر تشکیلات شهرستان طبس

https://t.me/khane_kargar/4513
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن