بیانه ی روز جهانی قدس بسم الله الرحمن الرحیم فلسطین پاره

بیانه ی روز جهانی قدس
بسم الله الرحمن الرحیم
فلسطین پاره تن اسلام است »
امام خمینی (ره)
قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل است .
حریم امن الهی امروز نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است و هر مسلمان آزاده‌ای بر خود واجب می داند با فریاد حق طلبی در برابر این ظلم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند .
در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.
همه می دانیم که حمایت از فلسطین حمایت از مظلومیت و انسانیت است و هر انسان آزاده ای فارغ از ملیت و مذهب و حزب و گروه، قطعا خود را موظف می داند در برابر این ظلم بایستد. روز قدس فرصت مناسبی برای نشان دادن این ایستادگی است.
«روز قدس» از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب، شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.
اقدام امام خمینی(ره) منجر به پایه‌ریزی تشکیل یک جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس نیز گشت که امروز این جبهه مقاومت، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از حق و مظلوم دفاع می‌کند و مردم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت به برکت رهبری ولی امر مسلمین جهان، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته و حتما این حرکت به نابودی غده سرطانی اسرائیل منجر خواهد شد.
در شرایط کنونی که صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راه‌پیمایی جهانی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند
ماخادمین مردم درشوراهای اسلامی شهروبخش ،شوراهای اسلامی روستا،شورای اسلامی عشایری یخاب وطاهری،دهیاران بخش دارالمومنین دستگردان اعلام میدارند در پیروی از امر مقتدایشان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)  وبا شرکت در«راهپیمایی روز جهانی قدس» همگام با تکتک مسلمانان  در اقصی نقاط جهان، خشم، نفرت و انزجار خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام داشته تا به حول و قوه الهی با وحدت آحاد مسلمانان، فرمایش رهبر مسلمین جهان «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» به منصه ظهور برسد و اثری از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی باقی نماند.

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ و مُبیرِ الظّالِمینَ»

شوراهای اسلامی شهر،بخش،روستا و دهیاران بخش دستگردان

   ——————————-
عشق آباد خبر

@eshkabar
 
ارسال شده توسط:m n
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن