‍ پیام تبریک #شهردار شهر #عشق_آباد به مناسبت نهم اردیبهشت

‍ پیام تبریک #شهردار شهر #عشق_آباد به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز #شوراها
متن پیام به شرح ذیل است:

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ

شوراها از مظاهر مشارکت مردمى و براى تسهیل امور مردم است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز #شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر عشق آباد را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بی شک #شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. المانی ازاحترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران. نهادی که مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری می داند و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید تا از قبل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.

اینجانب این روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به‌ ویژه به اعضای محترم #شورای_اسلامی_شهر_عشق_آباد که با وظیفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمایند و با امانت وکفایت برای نیل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم

✍️ #صابر_یوسفی_پور
شهردار شهر زیبای عشق آباد

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن