‍ ✅ پیام مهدی مرادی بخشدار دستگردان به مناسبت روز

‍ ✅ پیام مهدی مرادی بخشدار دستگردان به مناسبت روز معلم
در متن این پیام آمده است:
بسم ا… الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ * خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ * اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ * الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

روز معلّم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است و گرامیداشت این روز و تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است. درک جایگاه و نقش معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تأمین سلامت و تعالی آحاد جامعه و عامل تعیین‌ کننده در مسیر رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست.
۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت شهید عرصه علم و اندیشه، استاد آیت ا… مرتضی مطهری و روز بزرگ معلم، فرصت مغتنمی است تا راستی، درستی، اخلاق، پاکدستی، خردورزی، دیانت و آزاداندیشی معلمان، این فرهیختگان مهجور عرصه خطیر تعلیم و تربیت را پاس بداریم. معلمین و اساتید گرانقدری که با صبر و تعهد در برهه‌های سخت بویژه در دوران شیوع ویروس‌کرونا، با تعهد و عشق، به امر آموزش و هدایت دانش آموزان و دانشجویان اهتمام ورزیده و با جریان پویای آموزش، آرامش خانواده‌ها و جامعه را حفظ نمودند.

اینجانب این روز بزرگ را به جامعه فرهیخته، انقلابی و جهادی آموزگاران تبریک گفته و آمادگی خود را جهت پیگیری حقوق حقه و قانونی این ولی نعمتان اعلام می دارم.
امید است معلمین شریف، به عنوان طلایه داران فرهنگ جامعه، همواره در پرتو عنایات حق تعالی و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، همگام با سیاست‌های ریاست محترم جمهوری اسلامی، با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت ارتقاء علمی، فرهنگی و اخلاقی آینده سازان این مرز و بوم و تربیت نیرو‌های توانمند و متعهد، کوشا و پویا باشند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

✍مهدی مرادی بخشدار دستگردان
——————————-
عشق آباد خبر

@eshkabar
ارسال شده توسط:m n
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن