اولین جلسه کارگروه نظارت بر آرد و نان دربخش دستگردان

اولین جلسه کارگروه نظارت بر آرد و نان دربخش دستگردان در سال جدید با حضور نماینده معاونت محترم سازمان ومدیریت جهادکشاورزی بازرسین محترم وکلیه نانوایی های بخش دستگردان وسایر اعضا در محل سالن جلسات بخشداری دستگردان تشکیل و
اقدامات انجام گرفته در رابطه با حوزه آردونان جهت نظارت بیشتر مطرح و مصوب گردید.
در ابتدا بخشدار دستگردان ضمن تشکر از همکاری نانوایی های محترم و بازرسین محترم در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیز تاکید نمود طرح تحول اقتصادی دولت شرایط مطلوبی را برای مردم عزیز فراهم خواهد نمود.
نصب بنر حاوی اطلاعات تعطیلی مجاز و ساعات پخت در معرض دید مراجعه کنندگان.
رعایت ساعات پخت و تعطیلی مجاز (درصورت تعطیلی غیر مجاز و هماهنگ نشده، ضمن ارجاع پرونده تخلف واحد نانوایی به اداره محترم تعزیرات جهت اعمال مجازات های مقرر در قانون صنفی، نسبت به کسر مقدار یک تن سهمیه آرد واحد خبازی متخلف در ماه آتی اقدام خواهد گردید)
اخذ مرخصی نانوایی در مواقع اضطراری جهت تعطیلی غیر از روزهای مجاز در سطح بخش دستگردان با هماهنگی بخشداری انجام خواهد شد. لازم به ذکر است به منظور جلوگیری از کمبود نان، سهمیه آرد روزهای مرخصی به سایر نانوایی های دارای ظرفیت پخت منتقل خواهد شد.
واحدهای خبازی در ساعات پخت مجاز و در حضور مشتری اجازه بسته بندی نان و یا پخت سفارشی را ندارند.
ساماندهی و درج قیمت مصرف کننده روی کلیه نان های بسته بندی شده درب سوپر مارکت ها و خوار و بار فروشی ها که از طریق بعضی از نانوائی های سطح شهرعشق آباد عرضه می گردد.
ارسال شده توسط:m n
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن