#تبریک_روز_روابط_عمومی #روابط_عمومی_قلب_ثپنده_حیات_مجموعه_ها جناب آقای #سید_ابوالفضل_حقانی مدیر محترم روابط عمومی شورای اسلامی شهر

#تبریک_روز_روابط_عمومی
#روابط_عمومی_قلب_ثپنده_حیات_مجموعه_ها

جناب آقای #سید_ابوالفضل_حقانی مدیر محترم روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتازی می کند، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

بنا به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله اهمیت جهاد تبیین و بیان خدمات و اقدامات نهادهای خدمت رسان برای رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمتان آنان، در همین راستا از زحمات شبانه روزی شما در انعکاس و تبیین تلاش های بی منت خادمان مردم در شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس که به حق اهتمام ویژه ای در این مسیر دارید کمال تشکر و قدردانی را داریم..

و در پایان بر خود لازم می دانیم، فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام تلاشگران این عرصه به ویژه شما در مدیریت روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس و همکاران پرتلاش تان تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال موفقیت و سلامتی و سربلندی جنابعالی را در تمام مراحل زندگی خواستاریم.

✍اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن