#مطالبه_به_حق وضعیت آمبولانس فرسوده حمل بیماران اورژانسی مرکز خدمات درمان عشق

#مطالبه_به_حق

وضعیت آمبولانس فرسوده حمل بیماران اورژانسی مرکز خدمات درمان عشق آبادبه طبس

همان طور که مستحضر هستید بخش دستگردان در فاصله۱۰۸کیلومتری بیمارستان مجهزسید مصطفی خمینی طبس واقع شده است و بیماران اورژانسی باید با آمبولانس این فاصله را پیمایش میکنند اما وجود یک آمبولانس مستهلک وفرسوده آن هم در یک مسیر جاده غیر استاندارد و مخروبه حق مردم محروم بخش دستگردان نیست؟!!

❓آیا در شهری با کمترین تجهیزات و امکانات پزشکی وپزشک نباید یک آمبولانس نو ومجهز برای انتقال بیماران اورژانسی وجود داشته باشد؟

❓آیا این آمبولانس با این همه لرزش میتواند یک بیمار اورژانسی را به بیمارستان برساند؟

❓آیا فکر کرده اید که بیماری که تصادفی یا حادثه دیده است اگر سالم هم باشد در این آمبولانس آسیب جدی تر میبیند حال اگر مشکلات شکستگی یا نخاعی داشته باشد چه بلایی وآسیب غیر قابل جبرانی برایش پیش خواهد آمد؟

ملت محروم بخش دستگردان جانشان را از سر راه که نیاوردند.

مسیولین محترم بهداشت و درمان استان خراسان جنوبی بویژه شهرستان طبس نماینده محترم حجت اسلام #نصیرایی خودتان را جای این ملت محروم بخش دستگردان بگذارید آیا خودتان در حالت عادی میتوانید با این آمبولانس یک مسیر ۱۰۸کیلومتری را با این لرزش بپیمایید؟

در پایان ضمن درود و تشکر از پرسنل بهداشت و درمان عشق آباد بویژه آقای علی علی پور راننده آمبولانس که با کمترین امکانات با روی خوش و دلسوزانه فراتر از وظایف خود برای سلامت مردم بخش دستگردان خالصانه خدمت میکنند سپاسگزاری میکنیم..
به امید سلامتی .
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن