قابل توجه دامداران و عشایر محترم، با عنایت به شناور

قابل توجه دامداران و عشایر محترم،
با عنایت به شناور شدن تسهیلات سرمایه در گردش حمایتی دام و طیور در سطح کشور، متقاضیان در اسرع وقت جهت ثبت نام دریافت تسهیلات مزبور در قالب دامدار کارت (کارمزد تسهیلات برای دام سبک و سنگین روستایی و عشایری و گاوداری های شیری صنعتی زیر ۲۰۰رأس و واحدهای طیور گوشتی و غیرگوشتی زیر ۳۰ هزار قطعه ۱۰ درصد و برای واحدهای گاوداری شیری صنعتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ رأس و واحدهای طیور گوشتی و غیر گوشتی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار قطعه ۱۲ درصد می باشد) به سامانه سیتا به آدرس cita.maj.ir مراجعه فرمایند.

✅ فرآیند ثبت نام و معرفی به بانک:
۱- ثبت نام تسهیلات از طریق سایت cita.maj.ir توسط متقاضی یا با مراجعه به کافی نت و … امکان پذیر می باشد. لینک راهنمای ثبت نام دامدار کارت: https://cita.maj.ir/Forms/DamdarCart.pdf
(همچنین دامداران با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان (اتاق ۱۳ و ۱۴) و مراکز جهاد کشاورزی دستگردان و دیهوک یا نظام صنفی کارهای کشاورزی نیز می توانند نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند)
۲- بررسی درخواست متقاضی در سامانه توسط جهاد کشاورزی که نیازی به مراجعه حضوری نبوده و تلاش می گردد با توجه به حجم درخواست ها طی یک یا دو روز کاری معرفی به بانک انجام گردد.
۳- مراجعه متقاضی به شعب بانک کشاورزی جهت تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات دامدار کارت
(کلیه محدودیتهای عادی تسهیلات شامل چک برگشتی و بدهی معوقه قبلی در اعطای تسهیلات فوق اعمال نخواهد شد)

✅ لازم به ذکر است که در راستای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دامدار کارت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در شعب بانک کشاورزی کریت و جوخواه نیز فراهم گردید. همچنین ساعت کاری شعبه طبس و عشق آباد در روز پنجشنبه ۵ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و در روز جمعه ۶ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر می باشد.

روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن