استاد لکوموتیوران راه آهن و بازرس فنی راه آهن یزد

استاد لکوموتیوران راه آهن و بازرس فنی راه آهن یزد مدعی شد:
خروج قطار مشهد-یزد از ریل اشتباه فردی نبوده است!

«سید رضا میرابیان» در رشته استوری هایی در صفحه اینستاگرام خود علت اصلی خروج قطار مشهد-یزد از ریل را نبود نظارت مسئولین راه آهن طبس عنوان کرد و مدعی شد: باید اطلاع می دادند که قطارها به صورت عادی مسیر را طی می کنند تا کسی به ریل نزدیک نشود.

میرابیان درباره ی ترمز سریع لکوموتیوران خاطر نشان کرد: اگر ترمز سریع انجام نمی شد قطعا شدت برخورد بیشتر بودو همچنین با گسیخته شدن قطار کلیه واگن ها شروع به توقف می کردند. لکوموتیوران به محض بوق زدن متوالی ترمز سریع می کند. خط ترمز قطار مسافربری ۱۲۰۰ متر است و با انجام ترمز سریع شدت سانحه کم و واگن های آخر روی خط می ماندد و مردم کمتر ضربه می بینند.

وی افزود: راننده بیل مکانیکی نیز از مقصران نیست زیرا تمامی قطارها به دلیل ایستگاه موقت از ایستگاه عباس آباد با چراغ قرمز، برگ احتیاط، مد حرکتی ctn، و سرعت ۳۰km حرکت می کنند، گارگرهای خط به خیال اینکه قطار یزد پس از عبور قطار کرمان، حدود چهل دقیقه به محل میرسند کار خود را آغاز کرده اند غافل از اینکه قطار یزد با چراغ سبز و مد حرکتی اتومات به جای چهل دقیقه، بیست دقیقه بعد از قطار کرمان به محل رسیده است.

وی راه آهن شرق را دارای atc (سیتم کنترل اتوماتیک قطار) دانست و نوشت: اگر مسئولین راه آهن شرق ذره ای نسبت به مقررات atc اهمیت قائل بودند هرگز این اتفاق نمی افتاد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن