⚽️⚽️⚽️به گزارش روابط عمومی ورزش کارگری شهرستان طبس هفته دوم

⚽️⚽️⚽️به گزارش روابط عمومی ورزش کارگری شهرستان طبس هفته دوم مسابقات فوتسال کارگری جام شهدای کارگر دیروز صبح و بعد از ظهر برگزار گردید

✅ابتدا و از ساعت ۹ صبح روز جمعه سوم تیر ماه شرکت معدنجو به مصاف حریف خود رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شرکت زغالسنگ نگین به پیروزی رسید.

✅در دومین مسابقه صبح دیروز تیم راه اهن شرق در بازی نزدیک و نفس گیر با نتیجه ۴ بر ۳ حریف قدرتمند خود شرکت الماس شرق را پشت سرگذاشت.
✅ در اخرین دیدار و از ساعت ۱۱ صبح تیم شرکت فراوری زغالسنگ طبس با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ از سد تیم شرکت ماسه ریخته گری چیروک گذشت.

✅ این مسابقات زیر نظر هیات ورزش کارگری شهرستان طبس بعدازظهر دیروز نیز با برگزاری ۵ دیدار دیگر و از ساعت ۱۶ در محل سالن ۵ اردیبهشت پیگیری شد که در اولین بازی عصر دیروز تیمهای انجمن صنفی کارگران و دهیاریها به مصاف هم رفتند که انجمن صنفی کارگران با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد.

✅ دیدار تیمهای شرکت تعاونی فجر مزینو و شرکت نوین سرام با نتیجه ۲ بر صفر به نفع شرکت نوین سرام به پایان رسید.

✅ قهرمان دوره قبل مسابقات تیم فوتسال زغالسنگ پروده الف به مصاف تیم فوتسال اداره گاز طبس رفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد این تیم بگذرد.

✅ مصاف تیمهای پرقدرت شرکت کک و شهرداری طبس که تا ثانیه های اخر بازی ۵ بر ۵ مساوی پیش می رفت در نهایت با رد و بدل شدن دو گل در ثانیه های پایانی با نتیجه ۷ بر ۵ به سود تیم فوتسال شرکت کک طبس به پایان رسید.

✅ دیدار تیمهای زغالسنگ پروده ب تیم اماده ی این روزها و مجتمع معادن طبس نیمه اول کم گلی داشت اما در پایان مجتمع معادن با وجود مصدومیتها و محرومیتها و غیبت بازیکنانش مقابل تیم فوتسال زغالسنگ پروده ب دوام نیاورد و با دریافت ۹ گل شکست خورد.

هفته سوم مسابقات روز جمعه ۱۰ تیر ماه ادامه و پیگیری خواهد شد.

https://t.me/varzesh_kargari_tabas/2210
#روابط_عمومی_ورزش_کارگری_طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن