#افزایش_سالن_مسافری ⭕️ اختصاص یک #سالن‌مسافری‌ ویژه‌ شهروندان‌ طبس‌ در‌‌ قطار‌ یزد‌_

#افزایش_سالن_مسافری
⭕️ اختصاص یک #سالن‌مسافری‌ ویژه‌ شهروندان‌ طبس‌ در‌‌ قطار‌ یزد‌_ مشهد

عیدی سرپرست راه آهن شرق به شهروندان طبسی

سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته و در پاسخ به درخواست‌های مردمی یک سالن مسافری با ظرفیت ۳۲ نفر ویژه شهروندان طبسی به سازمان قطار جدید یزد – مشهد اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق علی حکامی قاسمی با اعلام این خبر گفت: جهت افزایش خدمات شایسته به مسافران و زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) و برخورداری بیشتر مردم منطقه از نعمت قطارهای مسافری با مساعدت مسئولان #راه_آهن_جمهوری_اسلامی_ایران در مرحله اول شاهد افزایش سهمیه بلیت راه آهن شرق از قطارهای مسافری کمربندی و عبوری بودیم و امروز نیز پس از اضافه شدن یک رام قطار به مسیر یزد – مشهد سهمیه این اداره کل افزایش یافت.

قطار جدید یزد – مشهد یک روز در میان از مسیر میبد و اردکان به مشهد مقدس اعزام می گردد و با اختصاص سهمیه طبس از این قطار میزان سهمیه بین راهی از قطارهایی که در این محور تردد می کنند به تعداد ۳۲ صندلی افزایش یافت.

لازم به ذکر است قبلا نیز در قطار یزد – مشهد که از مسیر بافق به مشهد اعزام می گردیده یک سالن به ظرفیت ۴۰ نفر به طبس اختصاص داده شده است و به این ترتیب هر شب شاهد تردد قطارهای یزد – مشهد از محور راه آهن شرق خواهیم بود.

سرپرست اداره کل راه آهن شرق افزود: هم اکنون از مبادی #بندرعباس ، #یزد، #کرمان به مقصد #مشهد_مقدس و بالعکس همه روزه و از مبداء شیراز به مشهد یکروز در میان از محور شرق تردد دارند و این اداره کل از این قطارها دارای سهمیه می باشد.

مهندس علی حکامی قاسمی ادامه داد: در مجموع در طول یک شبانه روز میزان کل سهمیه اختصاص یافته از قطارهای کمربندی و عبوری به تعداد ۲۴۶ صندلی بصورت رفت و برگشت رسیده است که همشهریان گرامی می توانند در ساعات مختلف روز و با قیمت های متفاوت و با سبد قیمتی مناسب از امکان سفر با قطار بهره مند شوند.

وی افزود : امیدواریم با این تنوع در زمان حرکت و قیمت بلیت قطارها با استقبال هم استانی های گرامی همراه باشد به گونه ای که زمینه راه اندازی قطار اختصاصی و تداوم و افزایش بیشتر سهمیه از قطارهای مورد تردد را در آینده نیز امکان پذیر نماید.

لازم به ذکر است علاوه بر قطارهای مسافری یاد شده امکان مسافرت با قطار در محور #طبس_تهران از مسیر شهرهای #تربت_حیدریه ، #نیشابور ، #سبزوار و #شاهرود نیز برای هم استانی های عزیز فراهم می باشد.

✍ روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن