#سخنان_فرماندار_ویژه_طبس #لزوم_اجرای_جهاد_تبیبن #بخش_اول سخنان مهندس «علی اکبر رحیمی» معاون استاندار و فرماندار

#سخنان_فرماندار_ویژه_طبس
#لزوم_اجرای_جهاد_تبیبن
#بخش_اول

سخنان مهندس «علی اکبر رحیمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که شامگاه چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴٠۱ در هیئت رزمندگان اسلام، درباره مسائل مختلف روز کشور و شهرستان بیان شد را در ذیل بخوانید:

در غدیر بیعت با علی بن ابیطالب (ع) انجام شد اما عهدشکنی‌های بعد از آن متاسفانه باعث تفرفه در صفوف اسلام شد و کسانی که روزی در رکاب پیغمبر شمشیر زدند اما روزی هم در مقابل ولی زمان خود و وصی مسلمین قرار گرفتند و حتی تا مرز به شهادت رسانیدن نوه پیغمبر (ص) در کربلا هم پیش می روند که همه اینها نتیجه عدم بصیرت بوده است.

تاریخ نشان داده که اسلام از کفار ضربه قابل توجهی نخورده و هرجایی زخم کاری بوده از مسلمانان بی بصیرت و منحرف از پذیرش ولایت و امامت است و دیدیم که همراه با حضرت امام خمینی (ره) کسانی بودند که از هواپیمای ۱۲ بهمن ۵۷ پیاده شدند اما به مرور و با خروج از مسیر ولایت پذیری؛ در مقابل امام کبیر و رهبری فرزانه انقلاب قرار گرفتند.

وقتی هجمه‌های دشمن به سمت امام امت است و ولایت مورد حمله‌های تند قرار می‌گیرد، یعنی مسیر را صحیح پیش می برد و برنامه‌های براندازانه آنها را به خیالی خام تبدیل کرده است و متاسفانه در تکرار تاریخ می‌بینیم که برخی خواص بی بصیرت در ابتدای انقلاب اسلامی، یک انقلابی متعصب بودند اما حالا حرف اپوزسیون را می زنند و ادعاهایشان موجب شادی دشمن می‌شود که اینها مصداق واقعی ولایت‌گریزی و بی بصیرتی هستتد.

فشار اقتصادی بر مردم هست و هیچکس نمی‌تواند منکر آن باشد اما کشوری که قرار است در مقابل زیادی خواهی دشمنان بایستد و به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شود به طور یقین برای اعتقادات و باورهایش هزینه هم می‌ دهد و بر خلاف نقشه‌های مداوم دشمن و صدها رسانه در اختیارشان اما این مردم فهیم که منت وجود آنها بر سر مسئولین است، همچنان کنار انقلاب و ولایت ایستاده‌اند و این مسئولیت مسئولان را چند برابر می‌کند.

برخی جوانان اروپایی به ارزش وجودی رهبر معظم انقلاب اسلامی پی برده‌اند اما برخی در داخل کشور هنوز غافل از این گنجینه ارزشمند هستند و به همین دلیل باید به توصیه رهبری مبنی بر #جهاد_تبیین بطور ویژه ورود کرد و واقعیت‌های دوره پهلوی و کمبودها و فقرها را بیان کرد و دوران انقلاب شکوهمند اسلامی را برای نسل جوان با آن دوران مقایسه کرد که دشمنان نتوانند با انتشار اکاذیب، اذهان نسل جدید کشور را منحرف کنند.

دولت مردمی آیت الله رئیسی با نگاه ویژه خدمت بی منت به مردم و نیز حضور دکتر «قناعت» استاندار خراسان جنوبی بعنوان اولین استاندار استان که از گذشته تجربه استانداری و اشراف به موضوعات اقتصادی دارد و جانباز انقلاب است، باعث شده که ما هم در شهرستان طبس بدون توجه به حاشیه سازی ها و با پرهیز از نگاه‌های سیاست‌زده؛ فقط به کار فکر کنیم و بهترین پاسخ به برخی ادعاهای کذایی، کار برای مردم است.

مشکلات عمده دولت آمریکا که آن را به زوال نزدیک می‌کند و البته توسط رسانه‌های مزدورشان کمرنگ جلوه داده می‌شود؛ باعث شده امروز دنبال راه گفتگو با کشورهای خاورمیانه باشد که بتواند نفت و حتی آب مورد نیاز خود را از این سرزمین تامین کند و این درحالی است که اکنون ببشتر کشورهای دنیا از رشد ۲٠ درصدی تورم برخوردار هستند و عملا گرانی دامن دنیا را گرفته است.

هرچند ادعایی مبنی بر تحریم ایران توسط کشورهای دنیا مطرح است اما کدام دنیا؟ چون ایران اکنون با کشورهای عضو سازمان همکاری‌های «شانگهای» و گروه قدرت‌های نوظهور «بریکس» با بسیاری کشورهای اقتصادی دنیا مراوده دارد.

دولت از بار ناامیدی جامعه کم کرده است و علیرغم مشکلات بسیار ایجاد شده به دلایل مختلف اما امروز رئیس جمهور با نگاه امیدوارکننده سخن می گوید و عمل می‌کند و استانداران و فرمانداران و مدیران کشور نیز محکوم به کار بی وقفه هستند.

در دولت گذشته متاسفانه در قالب طرح ملی مسکن؛ زمین بدون تامین زیرساخت در طبس تحویل مردم شد که مشکلات عمده آن بر دولت جدید ماند و امروز مسئولان استان و شهرستان به مرور درحال رفع آنها هستند.

فروش بی رویه اوراق بهادار مدت دار برای ۳ سال آینده در دولت قبل و خزانه خالی نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که دولت سیزدهم با آن مواجه بود اما بدون استقراض از بانک مرکزی به تسویه اوراق اقدام کرده تا مشکلات اقتصادی پروژه‌ها کاسته شود و پیمانکاران به ادامه عملیات اجرایی برگشتند تا پروژه‌های نیمه تمام خاتمه یابد.

✍ سید ابوالفضل حقانی
ادامه در پست بعد…

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن