#سخنان_فرماندار_ویژه_طبس #تشریح_وضعیت_اعتبارات #بخش_دوم ادامه سخنان مهندس «علی‌اکبر رحیمی» معاون استاندار و فرماندار

#سخنان_فرماندار_ویژه_طبس
#تشریح_وضعیت_اعتبارات
#بخش_دوم

ادامه سخنان مهندس «علی‌اکبر رحیمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که شامگاه چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴٠۱ در هیئت رزمندگان اسلام بیان شده است؛ در ذیل بخوانید:

از آغاز بکار به عنوان خدمتگزار مردم شریف شهرستان طبس، هم خود و هم سایر مسئولان را به پرهیز از سیاسی کاری توصیه کرده‌ام و معتقدم هر اقدامی می‌کنیم در وقت نتیجه و عملیاتی شدن بعرض مردم برسانیم و هر کاری انجام شده و خواهد شد به طور یقین به پشتوانه و همراهی حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و معاونین ایشان و یک تیم کاری دلسوز و خوب از مدیران کل محقق می‌شود.

پیگیری جدی تامین آب پایدار و احداث و توسعه راه‌های مواصلاتی و توسعه بهداشت و درمان شهرستان طبس از ۳ محور اصلی اهتمام بنده بعنوان نماینده عالی دولت و مسئولان است.

در دو سفر رئیس جمهور و معاون دولت به استان؛ مبلغ ۷ هزار و ۲٠٠ میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی اختصاص پیدا کرد که سهم قابل توجهی برای جذب در شهرستان طبس برنامه‌ریزی شده است.

از محل اعتبارات سفرهای رئیس جمهور و معاون اجرایی ایشان به خراسان جنوبی؛ کارهای قفل شده و بر زمین مانده دولت قبل راهگشایی شد و برخی بدهی‌های بر زمین مانده تسویه گردید که پرداخت ۱۱٠ میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکاران در ماه‌های اخیر از این جمله بود.

تلاش و پیگیری‌ها مداوم در تهران و بیرجند باعث سرعت گرفتن پروژه‌های درحال احداث شد و اکنون پیمانکارانی که کار را تعطیل کرده بودند؛ با جدیت و سرعت مشغول کار هستند که نمونه آن تا آبان‌ماه سالجاری ۱۳ کیلومتر از باند دوم محور طبس_ یزد آسفالت و آماده بهره برداری می‌شود.

در برنامه کاری ما قرار است است، تمام خروجی های شهر طبس حداقل تا طول ۵٠ به باند دوم تجهیز گردد.

اکنون محور طبس_ یزد به طول ۲۵ کیلومتر در حال احداث است که تلاش می کنیم ۱۳ کیلومتر آن تا آبان به بهره برداری برسد و نیز باند دوم طبس_ اصفهان به طول ۳۴ کیلومتر از سمت جوخواه در حال بهره‌برداری است و ۱٠ کیلومتر دیگر از مسیر نیز در دست احداث است و بر اساس قولی که مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی داده است، باند دوم طبس_ جوخواه به طول ۱۷ کیلومتر عملیات آزادسازی آن با پیگیری بخشدار مرکزی انجام شده به زودی وارد عملیات اجرایی احداث خواهد شد.

اصلاح آبنماهای محور عشق آباد_ بردسکن و احداث پل روی آنها از منابع مختلف تامین اعتبار شده که قرار است در یک سال آینده نیز انجام شود.

احداث باند دوم طبس_ دیهوک از سمت دیهوک به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان از مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار گذر کرده که وارد عملیات اجرایی می‌شود و همچنین برای احداث میدان ورودی دیهوک به عنوان اولین ورودی شهرستان از سمت مرکز استان و نیز احداث بلوار از داخل شهر دیهوک تا سه راهی امامزاده علی نیز تامین اعتبار شده که طرح در دست اقدام است.

احداث باند دوم راه آهن در مسیر اداره کل راه آهن شرق در دیدارهای متعدد با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی مورد پیگیری جدی قرار گرفته و از مطالباتی است که در مرکز کشور و توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، فرماندار طبس پیگیری می‌شود و مدیرعامل راه‌آهن شرق نیز در تحقق این مهم موثر است.

✍ سید ابوالفضل حقانی
ادامه در پست بعد…

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن