✅ قابل توجه متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد هنری وزارت فرهنگ وارشاد

✅ قابل توجه متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد هنری

وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای تحقق عدالت آموزشی و امکان برخورداری همه فرزندان ایران اسلامی از آموزش های هنری و به ویژه در مناطق محروم، برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد هنری،شرایط را تسهیل نموده است.

بدین جهت متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد هنری می توانند از طریق پنجره واحد صدور مجوز ها به نشانی sso.farhang.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

کلیه مراحل فرایند درخواست و صدور مجوز به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه فوق خواهد بود.

برای متقاضیانی که شرایط لازم را داشته و در فاز نخست طرح آموزش رایگان هنر، شرکت داشته و موفق به دریافت گواهی پایان دوره شده اند، امتیاز ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد.

توسعه آموزشگاه های آزاد هنری، ترجیحاً جهت حفظ و ترویج هنرهای بومی، محلی و سنتی در شهرها یا روستاهای فاقد آموزشگاه، وفق مقررات و مصوبه جلسه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تأکید است.

متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد موسیقی پس از تأیید شورای رسیدگی و نظارت استان، باید در شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری مستقر در دفتر برنامه ریزی و آموزش های وزارت متبوع، طبق روال جاری تأیید و اعلام می شود.

جهت حمایت از تأسیس آموزشگاه و ایجاد انگیزه لازم، ملاحظاتی در آزمون و مصاحبه تخصصی متقاضیان مربوطه، در شورای رسیدگی و نظارت استان و شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری در نظر گرفته خواهد شد.

مجوزهای صادر شده مختص شهرها و مناطق هدف بوده و متقاضیان اجازه جابجایی محل آموزشگاه را به شهرها و یا استان های دیگر نخواهند داشت.

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن