پیام تبریک ریاست تامین اجتماعی شعبه عشق آباد به مناسبت

پیام تبریک ریاست تامین اجتماعی شعبه عشق آباد به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان:
به نام خدا
روز خانواده و تکریم بازنشستگان گرامی باد.
۲۵ذیحجه که مصادف با نزول آیه هل اتی در شان اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام است روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.
بازنشستگان عزیز، آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور مدیون تلاشهای بی دریغ شما خردورزانی است که طی سالها فعالیت خود با پشتکار و سخت کوشی وصف ناپذیر چرخهای توسعه و پیشرفت این کشور را به حرکت درآورده اید.
آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف کارشان خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند
و با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان خود دریغ نکردند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.
بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی .تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان اجتماع بر همگان واجب و ضروری و حائز اهمیت می‌باشد. در این مقوله همین بس که حضرت علی (ع) دراین باره می‏فرمایند:«رَأی الشّیخ اُحَبُّ إلَیَّ مِنْ جَلدِ الغُلام» رأی و نظر سالخورده، در نزد من از چالاکی و بی‏باکی جوان محبوبتراست .
اینجانب این روز با عظمت را به همه بازنشستگان و خانواده‌های محترمشان تبریک عرض نموده، سلامتی و بهروزی این بزرگواران را از درگاه احدیت خواستارم .
هاشم علیپور خادم شما در شعبه تامین اجتماعی عشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن