‍ #ستاد_عتبات_عالیات_نقطه_وصل_عاشقان_حسینی #اربعین_حسینی_شکوه_حضور_منتظران_ظهور در آستانه شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و

‍ #ستاد_عتبات_عالیات_نقطه_وصل_عاشقان_حسینی
#اربعین_حسینی_شکوه_حضور_منتظران_ظهور

در آستانه شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، حجت الاسلام محمدی امام جمعه، مهندس #علی_اکبر_رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به همراه آقای سید احمد حقانی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری ویژه، حجت الاسلام محمدیان مسئول دفتر امام جمعه و آقای اکبرزاده بخشدار مرکزی صبح پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ ضمن دیدار با آقای علی محمدی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان از بخش های مختلف این ستاد بازدید و با شورای معاونین و جمعی از فعالین این ستاد دیدار و گفتگو کردند.

مهندس رحیمی مقام عالی دولت در شهرستان گفت: مسئله اربعین حسینی و پیاده روی عظیم آن میلیون ها انسان را به سمت قطب عالم امکان بین الحرمین حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با جاذبه خاص حسینی به سوی خود فرا می خواند.

فرماندار ویژه طبس گفت: اربعین عرصه معنوی مهمی دارد نخست عرصه حضور و دوم عرصه خدمت است. پشتیبانی از حضور بی نظیر مردمی و خدمت به زائران مسئله مهم است که همکاری و مشارکت آحاد هم وطنان عزیز که موید شعار ما ملت امام حسینیم است را می طلبد.

مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: با توجه به پیش بینی حضور حدود ۵ میلیون زائر از کشور عزیزمان ایران در کنگره عظیم اربعین حسینی و لزوم بسیج منابع و امکانات عام المنفعه برای آحاد زائرین حسینی، از ظرفیت نمایندگی دولت در شهرستان و ادارات و نهادها برای خدمت خالصانه همراه با شکوه و در خور شان شهرستان طبس برای ایجاد آسایش و رفاه زائرین مشتاق حسینی بهره خواهیم گرفت، و اگر توفیق باشد همچون سایر خدمتگزاران در خدمت زائرین اربعین در جبهه عملیاتی خواهیم بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان افزود مردم دارالمومنین شهرستان طبس در کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب اربعین در کشور دارای درصد بالای مشارکت مردمی هستند که با تمام مسائل و مشکلات و بر تکیه اعتقاد به برکت کمک در راه اهل بیت همواره در این زمینه سرآمد هستند و این اقدام ستودنی است.

مهندس رحیمی در دیدار جداگانه‌ جمعی از فعالین بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات که عموما در کارگاههای قالی بافی فعالیت دارند گفت: تلاش و خدمت شما در بافت قالی برای انجام خدمت مخلصانه به ستاد بازسازی عتبات عالیات کار دلی و مقدس است که از لحاظ معنویت دارای ارزش فراوان و بیشماری است و همین جایگاه عظیم شما بانوان پرتلاش در کنار انجام امورات خانواده منشا خیر و برکت در زندگی دنیوی و اخروی و تداوم تربیت نسل همتراز حسینی است.

آقای زمانی جانشین ستاد عتبات عالیات طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد ستاد در بازسازی و توسعه اماکن متبرکه عتبات عالیات، موکب حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) در شهر کاظمین و پذیرایی از دریای خروشان زائرین حسینی، کارگاه های قالی بافی وسایله اقدامات این نهاد پرداختند و از اولین حضور مقام عالی دولت در. شهرستان در سالهای اخیر و بررسی میدانی عملکرد و دغدغه های ستاد بازسازی تعبات عالیات قدردانی نمود.

عضو شورای معاونین ستاد بازسازی عتبات مالیات شهرستان گفت: با توجه به کمبود زیرساخت تامین یخ در شهرستان و از خط خارج شدن برخی از منابع تامین آن ، ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان همچون سایر مواقع نیاز و بحرانی با دراختیار قرار دادن یخ ساز موکب اربعین حسینی شهرستان در ایام عزاداری شهادت مظلومانه امام حسین(ع) و یاران با وفایش، در اختیار هیئآت مذهبی به صورت رایگان با همکاری شهرداری طبس تمام وقت ارائه خدمت می کنیم.

آقای زمانی خاطرنشان کرد: تعهد روزانه موکب حضرت حسین ابن موسی الکاظم(ع) برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در سه وعده روزانه ۵۰۰۰ پرس و ۱۰۰۰ نفر اسکان خواهد بود که مسئله تامین سرمایش خیمه گاه.ها با توجه به.گرمی شدید آب و هوا حائز اهمیت است.

جانشین ستاد عتبات عالیات شهرستان در پایان گفت: هزینه مشارکت هر پرس غذای گرم برای هر وعده برای میزبانی میهمانان حسینی در موکب اربعین حسینی مبلغ ۲۵ هزارتومان می باشد که شهروندان میتوانند مشارکت های نقدی و غیر نقدی خود را برای میزبانی شایسته از خیل عظیم زائرین حسینی را ستاد بازسازی عتبات عالیات و رابطین این ستاد در جایگاه شهرستان اهدا نمایند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن