‍ #کارخانه_تولید_یخ #قدردانی_از_همت_و_تلاش_حسینی آقای سید احمد حقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی

‍ #کارخانه_تولید_یخ
#قدردانی_از_همت_و_تلاش_حسینی

آقای سید احمد حقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان طبس به همراه آقای علی اکبرزاده بخشدار مرکزی صبح پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور در روستای الله آباد از کارخانه تولید یخ شهرستان طبس بازدید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه در این بازدید گفت: تامین یخ یکی از نیازهای اساسی شهرستان طبس به ویژه در فصول طولانی گرم سال می باشد که در برخی بخش های مختلف تولیدی، خدماتی، صنعتی و خانگی همواره دارای مصرف است.

آقای حقانی ضمن تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و قدردانی از همه خادمان و عزاداران حسینی در باشکوه برگزار شدن مراسمات مذهبی خاطرنشان کرد: ایام عزاداری ماه محرم با توجه به نیاز هیات مذهبی و موکب ها از جمله زمان های اوج مصرف یخ در شهرستان می باشد که البته با وجود مقطعی ایجاد مازاد تقاضا ، مشکلات تامین یخ با تلاش مسئولین کارخانه یخ مرتفع گردید.

معاون فرماندار افزود: تلاش مضاعف آقای بدرام سرمایه گذار کارخانه یخ را در تامین نیاز یخ شهرستان به ویژه در ایام عزاداری دهه اول محرم ستودنی دانست و از زحمات شبانه روزی وی و همکارانش قدردانی نمود.

آقای بدرام ضمن تشریح روند تولید یخ و عملکرد این کارخانه در تامین یخ خادمان و عزاداران حسینی گفت: میزان ظرفیت تولیدی کارخانه ما ۵۰۰ قالب در روز است و خوشحال و خرسندیم که در تولید نیاز شهرستان سربلند هستیم.

سرمایه گذار کارخانه یخ گفت: یکی از دلایل کم شدن یخ در بازار شهرستان، تقاضای کاذب ناشی از ایجاد التهاب در فضای مجازی بود و در همین راستا شاهد ایجاد تقاضای بیش از نیاز برخی مصرف‌کنندگان بودیم.

مهندس زارع نیا رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان طبس و آقای مکاریان دهیار روستای الله آباد در این بازدید حضور داشتند.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن