اقدام به موقع پلیس مانع از آتش سوزی کامیون شد

اقدام به موقع پلیس مانع از آتش سوزی کامیون شد
فرمانده انتظامی شهرستان”طبس” از اقدام به موقع ماموران انتظامی در ایست و بازرسی دیهوک که مانع از آتش سوزی گسترده یک دستگاه کامیون شده بود؛ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”فاضل مریمی” اظهار داشت: یک کامیون حامل بار خرما در حالی که از قسمت بار دچار حریق شده بود و راننده خودرو نیز متوجه آتش سوزی خودرویش نبود و همچنان به سمت ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس در حال حرکت بود که مأموران انتظامی متوجه حریق کامیون شدند و سریعا خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با دیدن این صحنه به منظور جلوگیری از آتش سوزی و دیگر حوادث احتمالی به سرعت با استفاده از کپسول های آتش نشانی موجود در ایست و بازرسی اقدام به خاموش کردن خودروی در حال حریق کردند که خوشبختانه با این اقدام به موقع مأموران وظیفه شناس، آتش به موقع خاموش و از گسترش حریق به بار این کامیون جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به این که پلیس حافظ جان و مال مردم هست؛ تصریح کرد: اقدام به موقع مأموران پلیس که به نوعی باعث نجات جان راننده و جلوگیری از حوادث بعدی شد تقدیر و تشکر راننده این کامیون و دیگر رانندگان عبوری در صحنه را در پی داشت.
#خدمت_بی_منت_پلیس
#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
#پلیس_شهرستان_طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن