‍ ‍ #بسیج_خدمتگزار_ملت_ایران ️تامین قیر شش راه روستایی در شهرستان طبس

‍ ‍ #بسیج_خدمتگزار_ملت_ایران

️تامین قیر شش راه روستایی در شهرستان طبس از سال گذشته تا کنون توسط بسیج سازندگی
️اجرای ۱۲۴ برنامه در هفته بسیج

️سرهنگ پاسدار علی خبازی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت:

️هر کسی که وفادار به آرمان‌های انقلاب باشد و برای آینده این نظام دل بسوزاند و دل در گرو این انقلاب داشته باشد بسیجی است.

️حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در ابتدای انقلاب دستور تشکیل بسیج در ۵ آذر ۵۸ را صادر کردند که بعد از آن بسیج با وجود تهدیدات مختلف و بروز، خدماتی را در عرصه های مختلف ارائه داده است.

️رمز پیروزی و موفقیت بسیج خلوص ، از خود گذشتگی و ایثار آن بوده است و چون کار برای خدا بوده هیچ قدرتی یارای مقاومت در برابر بسیج را نداشته است به قول امام راحل در هر کشوری که نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. 

️در راستای گرامیداشت هفته بسیج جلسات مختلفی  برگزار شد که تعداد ۱۲۴ برنامه عمومی و قریب به ۳۰ برنامه شاخص تدارک شده است و شعار این هفته #بسیج_خدمتگزار_ملت_ایران می باشد .

️در راستای شعار محوری هفته بسیج امسال تعداد ۹۰ خدمت جهادی در ۹۰ نقطه شهرستان طبس برنامه ریزی شده که توسط جهادگران بسیجی به مردم عزیز خدمت رسانی خواهد شد.

️از سال گذشته تاکنون تعداد شش راه روستایی توسط بسیج سازندگی تامین قیر شده که در سال گذشته راه روستای جمز در بخش مرکزی،راه روستای مهدی آباد به سمت کاظم آباد در بخش دستگردان ،راه روستای اسماعیل آباد در بخش دیهوک با همکاری فرمانداری و اداره راه آسفالت شده است و امسال هم تاکنون راه روستای عنایت آسفالت شده که در هفته بسیج افتتاح خواهد شد و تا پایان سال تعداد ۲ جاده دیگر هم در دستور کار است که آسفالت آن انجام خواهد شد.

️برنامه همایش اقتدار بسیج امسال قرار است با سخنرانی مقام معظم رهبری در سراسر کشور برگزار شود .

️از مردم عزیز خواهشمندیم که مثل گذشته و با حساسیت کنونی در برنامه‌های این هفته و در راستای ایجاد دلگرمی برای بسیجیان ،حضور گسترده داشته باشند.

@eshkabar
ارسال شده توسط:مهمان دنیا
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن