میدان سیاست و فوتبال⚽️ ✍ مهدی یزدانیان اگر به فوتبال علاقه

میدان سیاست و فوتبال⚽️

✍ مهدی یزدانیان

اگر به فوتبال علاقه ای نداشته باشید و اهل تماشای فوتبال نباشید ، بازی های ملی خصوصا جام جهانی را دنبال می کنید. آنهم با ذوق و شوق و اضطراب و شادی در لحظه پیروزی . چرا؟ چون فوتبال نوعی مبارزه است و پیروزی غرورآفرین است. خصوصا برای کشورهایی مثل ایران اسلامی که سالها تحت سلطه اجانب بوده اند.
اما این دوره از جام جهانی ، برای کشور ما حواشی بسیاری به همراه داشت. استعمار با هژمونی فراگیر و غالب که قبل از جام جهانی اراذل و اوباش را به کف خیابان آورده بود تا به خیال خام خود نظام را براندازد ، بسیار برنامه ریزی شده فضای مجازی را میدان جنگ قرار داده بود. اینستاگرام و یوتیوب و ماهواره اصلی ترین ابزارهای ساماندهی اراذل در کف خیابان بودند. سرشاخه های اغتشاشات ، مستقیم با طراحان براندازی در ارتباط بودند. شعارشان زن زندگی آزادی. اما چادر از سر زنان می کشیدند. زندگی مردم را درگیر اضطراب کرده بودند. به گونه ای که مردم عزیزمان دائما مضطرب بودن که مبادا عزیزانشان توسط اراذل آسیب ببینند. از آغوش رایگان هم مشخص بود که چه نوع آزادی مرادشان است. پروژه کشته سازی را با مرگ مهسا امینی شروع کرده و خانواده هایشان را هم با شانتاژ تشویق می کردن تا نظام را مقصر جلوه دهند.
بازی اول ایران در جام جهانی با انگلیس بود که تلخ تر از باخت ایران ، حضور وطن فروشان تماشاگرنمائی بود که از باخت ایران خوشحال بودن و در پایان کفش بازیکنان انگلیس را بوسیدند. ما که این قماش وطن فروش سلطنت طلب را می شناسیم ، ولی دیگران در عجب مانده بودن که اینان چه موجوداتی هستند که به خاطر باخت کشورشان از خوشحالی در پوست نمی گنجند
باری امداد غیبی در میدان جنگ به کمک رزمندگانمان آمد و باری در شناخت منافقین از صندوق رای و اینبار در زمین فوتبال در ۲ دقیقه پایانی نور امید را بر دل مردمان ام القرای شیعه تاباند. در کشور امام زمان (ارواحنا له الفدا)هر جا نیاز باشد امدادهای غیبی جامعه شیعه را پیشتیبانی می کنند
ما منتظریم که مدیران انقلابی میدان قضاوت و سیاست ، طرحی نو در اندازند و در گام اول کسانی که با رانت دولت مدرک دکترا گرفته اند و جای اساتید با سواد نخبه را اشغال کرده اند، رسوایشان کنند.
باور کنید مسئول تمام ناکارآمدی ها
مدیرانی هستند که یک شبه دکترا گرفتند و سالها حقوق نجومی از دکتری جعلی شان می گیرند.
اینها به حلال و حرام باور ندارند که اگر داشتند با مدرک رانتی و قلابی ، حقوق نمی گرفتند
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن