‍ پیام تبریک احمد واحدیان مسئول خانه هلال شعبه

‍ پیام تبریک
احمد واحدیان مسئول خانه هلال شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان طبس به مناسبت ۱۴ آذر ماه روز جهانی داوطلب
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
در هر جامعه سازمان ها و نهادهایی وجود دارند که فلسفه وجودی آنها در زمان وقوع بحران ها بیشتر شناخته می شود، یکی از این دستگاه ها، سازمان جمعیت هلال احمر است که پرچمدار بشردوستی، صلح و آرامش در جامعه می باشد.

جمعیت هلال احمر با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می‌کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخداد‌ها مصونیت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد و از این رو است که داوطلبان این جمعیت مقدس‌ترین و زیباترین تندیس‌های نوعدوستی هستند.

کارنامه افتخارآمیز این جمعیت در مسیر کمک رسانی به همنوعان نیازمند و آسیب‌دیده، گذشته از آنکه حاصل الهام از آموزه‌های دینی مکتب انسان‌ساز اسلام و فرهنگ غنی و تمدن دیرین ایران عزیز است، به اصول اساسی نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نظر دارد.

عزت و افتخار از آن کسانی است که همواره در راه سربلندی این مرز و بوم و خدمت به همنوعان گام برداشته اند که بحمدا… جمعیت هلال احمر شهرستان طبس واجد این خصایل بوده و در زمان های مختلف اثبات کرده در اجرای برنامه های انسان دوستانه و خداپسندانه پیشگام بوده است.

اینجانب  ۱۴ اذر ماه روز جهانی داوطلب را فرصت مغتنمی برای تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه و تلاش های بی وقفه همه اعضای داوطلبان . جوانان امدادگران خانه هلال شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان طبس دانسته، ضمن تبریک این روز را به همه این عزیزان تبریک عرض مینمایم، توفیق،سلامتی و سربلندی را از خداوند متعال خواستارم.

✍ احمد واحدیان مسئول خانه هلال شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن