ادامه خبر بالا ❇️وی افزود بله ممکن است تحریم برای

ادامه خبر بالا
❇️وی افزود بله ممکن است تحریم برای ما مشکلاتی ایجاد کند ولی باید بدانیم برای آن ها هم مشکل ساز شده است افزایش تورم در کشورهای اروپایی و آمریکا ،کمبود انرژی و ناتوانی غرب در تامین حداقل‌های زندگی مردم اینها بخشی از مشکلاتی است که به خاطر تحریم روسیه و ایران اتفاق افتاده که الان این مشکلات دامنگیر آنها شده است.باید به این توجه داشته باشیم اقتصاد جهان از غرب محوری خارج شده است و به سمت چندجانبه‌گرایی حرکت می کند جایگاه سهم اقتصادی آمریکا از ۴۰ درصد به ۲۰ درصد رسیده است و این معنایش این است که سلاح تحریم کند شده است و اینجاست امریکا از تحریم نفت ونزوئلا عقب‌نشینی می‌کند و اجازه می‌دهد که نفت این کشور به بازار آمریکا بیاید.
البته باید توجه داشته باشیم آنها بیکارن می نشینند و برای معتبرسازی سلاح تحریم تلاش خود را می کنند ما باید در جهت خنثی‌سازی تحریم‌ها حرکت کنیم.

❇️حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور در ادامه افزود وظیفه ما در این زمان بصیرت افزایی و جهاد تبیین است وجود نعمت ولایت در کشور ما و ولایتمداری مردم عزیز ما نقطه قوتی است که دشمن به آن حجم های زیادی دارد
❇️ایشان در ادامه بیان کرد :حضرت زهرا سلام الله علیها برای بصیرت افزایی وتبلیغ جایگاه ولایت به دو شیوه عمومی وخصوصی وارد جامعه شد:حضرت در کنار امام علی(ع) از مردم مدینه طلب یاری کرد و چهل روز آن حضرت(س) به همراه امیر المونین ع در خانه مهاجران و انصار رفت
حضرت فاطمه(س) خطاب به آنان می فرمود : ای مهاجران و ای انصار! خدا را یاری کنید. من دختر پیامبر شما هستم. شما در روزی که با رسول خدا(ص) بیعت کردید، متهعد شدید که از آن چیزی که خود و فرزندانتان را حفظ می کنید او و فرزندانش را نیز محافظت کنید. پس حال به بیعتتان با رسول خدا عمل نمایید. اما هیچ کدام از آنان او را یاری نکرد و پاسخ او را نداد و یاری اش نکرد.
حضرت با برخی ملاقات خصوصی هم داشت حضرت (س) برای در خواست یاری نزد معاذ بن جبل رفت.
حضرت(س) به او فرمود : ای معاذ بن جبل! من نزد تو آمدم و طلب یاری دارم تا به آنچه با رسول خدا(ص) بیعت کردی، ذریه اش را یاری نمایی!
معاذ گفت : آیا غیر از من کسی هست؟ حضرت(س) فرمود : نه! کسی مرا اجابت نکرد. معاذ گفت : من کجا توان یاری شما را دارم؟ من به تنهایی نمی توانم شما را یاری بدهم!
حضرت(س) فرمود : به خدا قسم! کلمه ای با تو حرف نمی زنم تا من و تو نزد رسول اکرم(ص) جمع شویم. سپس حضرت فاطمه(س) از نزد معاذ رفت.از اینجا معلوم می شود که هرکس از ولایت دفاع نکند مورد شکایت حضرت زهرا سلام الله علیها در قیامت واقع می شود.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن