☎️ سامانه ۱۱۱ ویژه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی

☎️ سامانه ۱۱۱ ویژه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی فعال شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: مرکز پاسخگویی ارتباطات ریاست جمهوری از طریق سامانه ۱۱۱ در استان تشکیل شده و هزار نیرو در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ ناصر ناصری‌جازار با بیان این مطلب در شورای اداری استان افزود: مردم در طول سفر رئیس جمهور به استان می‌توانند بدون حضور فیزیکی، در هر نقطه‌ای که حضور دارند با سامانه ۱۱۱ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه تمامی تماس‌ها ضبط شده و کد رهگیری در اختیار افراد قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این سامانه روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از هفت صبح تا ۱۰ شب به صورت دو شیفت فعال خواهد بود.

معاون استاندار تصریح کرد: برای تسهیل در امر ارتباط ‌گیری مردم با سامانه ۱۱۱، تعداد هزار نیرو بعلاوه امکانات و تجهیزات شامل ۲۰۰ دستگاه رایانه در استان تأمین شده است.

وی عنوان کرد: چنانچه شهروندان خراسان جنوبی بخواهند نامه‌ای به دست رئیس جمهور برسانند نیز در محل دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند این شرایط فراهم شده و نامه‌ها جمع‌آوری و ثبت سیستم خواهند شد.

ناصری گفت: در محل ستاد ۱۱۱ واقع در دانشگاه پیام‌نور هیچگونه حضور فیزیکی مردمی نخواهیم داشت اما میز خدمت یا ارتباطات دستگاه‌های اجرایی فعال خواهد بود.

به گفته وی؛ سامانه ۱۱۱ چهارشنبه از ساعت هفت تا ساعت ۱۸ فعال است، صبح پنجشنبه به دلیل دیدار مردمی سامانه تعطیل است اما عصر پنجشنبه و روز جمعه مردم می‌توانند با این سامانه تماس حاصل کنند.
۱۴۰۱/۹/۲۲
‏┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄
روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن