‍ نصب دستگاه mri تا پایان سال

‍ نصب دستگاه mri تا پایان سال

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس ؛ آقای حقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی در راستای بازدید سرزده از بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (ره) و قول پیگیری بررسی و حل مشکلات بیمارستان به دیدار دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی رفت .

موسوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به شرایط و موقعیت ویژه شهرستان طبس بر اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جهت رفع مشکلات موجود در بیمارستان شهرستان طبس گفت : درصدد رفع مشکلات بیمارستان به ویژه دستگاه ام آر آی که اگر مانع خاص غیر پیشبینی ایجاد نشود تا پایان سال نصب و نگرانی بحق مردم طبس مرتفع میگردد.

در ادامه افزود: نگرانی مردم طبس در زمینه ی متخصص سونوگراف بحق است و در همین راستا تمام تلاش را بکار گرفته ایم که تامین متخصص سونوگراف آقا و خانم را در طبس حل کنیم.

وی با اشاره به کمبود ها تصریح کرد : تلاش برای تامین کمبود دارو به صورت جدی پیگیری شده علیرغم اینکه مشکل کمبود کشوری است.

وی در خصوص برخی از موارد اعم از افزایش اعتبارات و رفع مشکلات در برخی از حوزه های بهداشت و درمان که متاسفانه بر اساس نام جمعیتی اختصاص می یابد از حسن نیت و پیگیری نماینده در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر افزود : قطعا پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موثر بوده و در همین راستا برای رفع کمبودها و نگرانی شهروندان طبسی یک هیئت کارشناسی جداگانه در هفته آینده به شهرستان طبس سفر خواهند نمود و در حد وسع و توان استان گام های موثری برداشته خواهد شد .

در ادامه این جلسه حقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی درخواست کرد به منظور بررسی میدانی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با توجه به حوزه وسیع ، پراکنده و موقعیت خاص شهرستان حداقل هر سه ماه یکبار بازدیدهای میدانی با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان صورت پذیرد تا برخی از نگرانی ها کاهش یابد که ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان قول مساعد که حتی المکان این خواسته محقق شود .

لازم به ذکر است در این جلسه مهندس بدیعی معاون برنامه ریزی و توسعه و بخشداران مرکزی ، دستگردان و دیهوک نیز حضور و به برخی مشکلات بخش های مذکور اشاره و ریاست دانشگاه در برخی موارد قول پیگیری و در برخی موارد توجیهات کارشناسی ارائه نمود.

@tabasya #طبسیا

#استاندار_به_طبس_می‌آید
#سفر_دو_روزه_شهرستانی

✍ #شنیده‌ها حاکیست: دکتر «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در ۲ روز متوالی؛ پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ دیماه ۱۴٠۱ میهمان شهرستان طبس خواهد بود.

گفته می‌شود؛ در این سفر که حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهد داشت؛ نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی در بخش دستگردان به طور ویژه نیز حضور خواهد یافت و از بخش‌های مرکزی و دیهوک هم بازدید خواهد کرد.

در این سفر برخی مدیران کل استانداری و مدیران کل دستگاه‌های دولتی استان با دکتر قناعت همراهی خواهند کرد.

قطعیت این سفر هنوز به تایید هیچ مقام مسئولی نرسیده است اما تا این لحظه در صورت عدم رخداد غیرمنتظره؛ روزهای پایانی هفته در شهرستان طبس میزبان استاندار خواهیم بود.

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن