باز هم نقد خواهم کرد و باز هم خواهم نوشت

باز هم نقد خواهم کرد و باز هم خواهم نوشت

⛅️⛅️⛅️

جناب آقای مهندس رحیمی
فرماندار محترم شهرستان طبس

می گویند میان پرواز تا پرتاب، تفاوت از زمین تاآسمان است. پرواز که کنی، آنجا می‌ رسی که خودت می‌ خواهی! پرتابت که کنند، آنجا می‌ روی که آنان می‌ خواهند!

وزرا که هفته های قبل به طبس آمدند، همه شاد شدیم فارغ از اقلیتهایی تندرو در هر دو جناح، عامه مردم ممنونِ زحمات و تلاش های فرزندان خود در مسوولیت های کلان شهر هستند.

اذعان می کنم که فراهم کردنِ زمینه حضورِ دو وزیر و یک مدیرعامل(راه آهن)_ که تقریبا باز خودش همسنگ یک وزیر است_ در یک شهرستان جرات و جسارت و توانایی می طلبد و در جای خودش قابل تقدیر و تحسین است بویژه که حضور مجددِ مدیرعامل راه آهن در کمتر از سه ماه خیلی به چشم می آمد، ولی جای یک سوال برای بنده و مردم خوب طبس مثل یک آتشفشان فوران می کند و شعله می کشد که چرا حضور این سه وزنه سنگین باز هم جواب نداد؟ چرا آثار برجسته و قابل تاملی از سفر عاید مردم نشد؟

برای راه‌ها، برای حقمان از ۲ درصد فروش معادن، برای قطار طبس به مشهد، برای انتقال آب به طبس، برای دانشکده علوم پزشکی، برای دانشگاه فرهنگیان، برای مجموعه ورزشی کارگران بیشمار تامین اجتماعی، برای پزشک متخصص بیمارستان، برای متخصصان کلینیک تامین اجتماعی برای…..

چرا همچنان کام نماینده مردم در حضور رییس جمهور و هیات دولت آنقدر تلخ شد؟ چرا اعصاب نماینده محترم از عملکرد استان خرد و خمیر است؟ چرا نمی خواهید به مردم طبس بگویید که مشکل کجاست؟

من احساس می کنم که مشکل در پرواز شما و مسوولین زیر دست شماست، مشکل ندیدن آسمان بی انتهای خداوند است، مشکل در نگاه گنجشک منشان بالا دستی است یک بار برای همیشه عقاب گونه اوج بگیرید و از ابرهای کدر بگذرید وقتی گذشتید احساس خواهید کرد بی آنکه بال بال بزنید اوج می گیرید، بی آنکه فعالیت سختی بکنید در اوج پرواز و در اوج لذت خواهید بود پهنه آسمان زیر نگینتان خواهد بود.

آقای فرماندار عزیز:
ممکن است نقدِ بنده و امثال من تلخ باشد و شما را عصبانی کند ولی نقد، چشمان بیدار یک فرماندار و یک مسوول را بیدارتر می کند و باعث پویایی و تحرک و چابکی شما و همه مسوولین شهر خواهد شد.

لذا ضمن پوزش از محضرتان به خاطر کدورتی که از سخنان بنده در نقدهای مختلف ایجاد شده، راست و حسینی و بی آنکه غلبه احساسات بر عقل و منطق و قلم و زبان من مستولی باشد، یا از مدار اخلاق خارج شده باشم و یا راهنمای چپ یا راست را بزنم، همچنان نقدم را مثمر ثمر می دانم و حتما شما و همه بزرگانِ شهر را نقد خواهم کرد.

محمد رفیعی
دبیر آموزش و پرورش شهرستان طبسِ همیشه گلشن
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن