‍ ⚫ محمدزاده سرپرست بخشداری دستگردان طی پیامی شهادت غریبانه

‍ ⚫ محمدزاده سرپرست بخشداری دستگردان طی پیامی شهادت غریبانه امام موسی کاظم (ع) را به عموم شیعیان علی الخصوص مردم متدین بخش دستگردان تسلیت گفت.
✅متن پیام :
« روز ۲۵ رجب سالروز شهادت مردى است که به قدرت مسلط زمانه ‏اش «نه» گفت و تا به آنجا رفت که رژیم طاغوتى هارون براى ادامه حیات ننگین خویش همه عوامل و نیروهایش را به ستیزه با آن انسان آزاده زمان بسیج کرد. چرا که همین یک کلمه‏ ى «نه» براى دستگاه فاسد هارون بسیار گران تمام شد. او « نه» گفت و تمام رزمندگان علوى در صفوف ایستاده در کنار او صف زدند و قیامها و نهضت ها را آغاز کردند و در راه پیروزى حق بر باطل و حفظ حرمت و رسالت اسلام تا پاى جان و چوبه‏ى دار و سلول هاى زندان ایستادند و از خود حماسه‏ هائى بجا نهادند که تا نابودى و از بین رفتن دستگاه جبار بنى العباس ادامه یافت و نام پیشواى آزادى بخش جهان اسلام را جاویدان ساخت و هنوز هم که چندین قرن از مبارزات امام می­گذرد مردم آزادی خواه بدستگاه ستمگرى هارون با دیده نفرت و لعن می­نگرند و مسببین و طراحان نقشه ‏هاى ضد انسانى را شایسته ‏ى نام انسانى نمی­دانند.
✍️اینجانب ضمن عرض تسلیت ۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه حضرت موسی بن جعفر، امام موسی کاظم (علیه السلام)، امیدواریم همگان در راه بهره مندی از فیوضات گرانبهای این ماه معظم،  ماه رجب المرجب و الگوپذیری از سیره ناب اهل بیت (ع) از هیچ تلاشی فروگذار نکنند .»

روابط عمومی بخشداری دستگردان

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن