‍ ✅#دیدار_نوروزی_مسئولین_بخش_با_امام_جمعه_عشق آباد #تلاش_برای_خدمت_مضاعف_در_سال_جدید ✍️ به مناسبت عید نوروز و به منظور

‍ ✅#دیدار_نوروزی_مسئولین_بخش_با_امام_جمعه_عشق آباد
#تلاش_برای_خدمت_مضاعف_در_سال_جدید

✍️ به مناسبت عید نوروز و به منظور تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۲، سرپرست بخشداری دستگردان،شهردار و جمعی از مسئولین به اتفاق اعضای شورای شهر و بخش و فرمانده بسیج در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲با حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد دیدار نمودند.

در این دیدار ابتدا محمدزاده سرپرست بخشداری دستگردان به خدمات دولت در سال گذشته اشاره کرد و گفت خدمات خوبی در سال گذشته در بخش انجام شده اما کافی نبوده و امسال همه با همدلی و همراهی مضاعف باید تلاش کنیم که بیشتر پیگیر مشکلات مردم بوده و بخش دستگردان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
در ادامه عباسپور ریاست شورای اسلامی بخش ضمن تشکر از کارهای انجام شده در سال گذشته و تشکر ویژه از مهندس رجب زاده مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای به خاطر پیگیری ها و بر طرف شدن مشکلات راه ها در پی بارندگی اخیر، خواستار همدلی و همراهی همه مسئولان در خصوص برخی از مشکلات بخش شد و افزود با تمام توان در جهت پیشرفت بخش باید پیگیر باشیم.
یعقوبی ریاست کمیته امداد نیز در این مراسم از پهن کردن سفره های اطعام افطاری در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت در صورت همراهی خیرین امیدواریم که حدود ۱۰هزار پرس غذای گرم بین روزه داران و نیازمندان در افطار در کل بخش دستگردان توزیع کنیم.
مابقی مسئولین نیز در خصوص پیگیری مضاعف در خصوص ارتقاء بخش و کد دار شدن محور عشق آباد بردسکن و آسفالت پیر حاجات و راه های روستایی و ساماندهی معادن تاکید داشتند.

در پایان حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان
به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده اشاره و افزودند: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر تلاش کردند با نامگذاری سال‌ها و با تمرکز بر حوزه اقتصاد، کشور را به سمت رشد توسعه اقتصادی و هدف گذاری به سمت رشد تولیدات داخلی سوق دهند. لذا همه مسئولین تمام تلاش خود را برای رشد تولید که کشاورزی و دامپروری در منطقه ما هست تلاش کنند و از آنجا که منطقه ما گنجی از معادن هست باید در این حوزه نیز تلاش مضاعف نموده که مشکلات معدن کاران بر طرف و معادن راه اندازی شود چرا که افزایش تولید داخلی و به چرخش درآوردن چرخ های اقتصادی شرایط اصلی و پایانی مهار تورم در کشور است و جز به بهره وری از ظرفیت‌های داخلی ممکن نخواهد بود.

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن